به همراه اکران آثار سینمای ایران؛

اکران آثار جشنواره عمار در دانشگاه شهر لاریوخا آرژانتین

مجموعه آثار کوتاه جشنواره مردمی فیلم عمار و فیلم های بلند «یتیم خانه ایران» و «قلاده های طلا» در شهر لاریوخا

به گزارش «روابط عمومی جشنواره فیلم عمار»، مجموعه آثار کوتاه جشنواره مردمی فیلم عمار و فیلم های بلند «یتیم خانه ایران» و «قلاده های طلا» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی و فیلم «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی پور در دانشگاه unlar  شهر لاریوخا آرژانتین به نمایش در آمدند.

بنابر این گزارش، اکران آثار برگزیده عمار به صورت خود جوش و مردمی در دو نوبت پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ آوریل(۳۰ فروردین و اول اردیبهشت) با پخش آثار کوتاه جشنواره عمار و فیلم « یتیم خانه ایران » و روز های ۲۷ و ۲۸ آوریل(۷ و ۸ اردیبهشت) با پخش فیلم های تنهای تنهای تنها و قلاده های طلا از ساعت ۶ عصر به مدت ۳ ساعت انجام شد.

شهر لاریوخا در آرژانتین از شهرهای مهم این کشور به حساب می آید که ۱۴۰۰ کیلومتر با پایتخت فاصله دارد و دانشگاه unlar که در این شهر واقع شده از مهم ترین مراکز علمی و دانشگاهی آن محسوب می شود.

پیش از این و از تاریخ ۵ تا ۷ اسفندماه (۲۳ تا ۲۵ فوریه) هفته فیلم سینمای مستقل ایران در آرژانتین به همت دبیرخانه بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار و با همکاری انستیتو ملی سینمای آرژانتین (INCAA) در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار شده بود که مورد استقبال گسترده مردم و رسانه های این کشور قرار گرفت.