آغاز اکران «غریب» در منزل شهید خوزستانی انتفاضه فلسطین

عصر امروز آیین افتتاحیه اکران‌های فیلم سینمایی «غریب» در دزفول که به همت مجموعه مردمی سینما وارثین از ۳۱ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد در منزل شهید محمدحسین اثنی‌عشری (تنها شهید خوزستانی انتفاضه فلسطین) برگزار گردید.

به گزارش عمارفیلم به نقل از بیدار دز؛ عصر امروز آیین افتتاحیه اکران‌های فیلم سینمایی «غریب» در دزفول که به همت مجموعه مردمی سینما وارثین از ۳۱ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد در منزل شهید محمدحسین اثنی‌عشری برگزار گردید. در این افتتاحیه که ریاست اداره ارشاد، معاونت اداره آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولان شهر دزفول نیز حضور داشتند فیلم سینمایی «غریب» اکران شد.

در ابتدای این آیین زهرا آراسته‌نیا مسئول مجموعه سینمایی وارثین ضمن عرض خیر مقدم به حاضران با اشاره به کسب رتبه اکران کننده برتر کشوری توسط مجموعه سینما وارثین در جشنواره عمار گفت: معتقدیم ظرفیت‌های عظیم و شوق فیلم خوب دیدن در شهرستان دزفول موجود است و این را در اکران های فیلم «موقعیت مهدی» به چشم خود دیدیم که تعداد تماشاگران دزفولی فیلم با تماشاگران گیلانی تقریبا برابر بود. یعنی ما بعنوان یک شهرستان با یک استان رقابت کرده‌ایم.

آراسته‌نیا در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن گلایه از نبود سالن استاندارد برای اکران فیلم در شهرستان افزود: تنها سالن استاندارد ما که سالن مجتمع سینمایی دزفول است نیز مدت‌ها است به دلیل مشکل سیستم تهویه امکان میزبانی از شهروندان را ندارد و مسئولان باید تدبیری برای ساخت و تعمیر سالن‌های شهرستان اتخاذ کنند.

لازم به ذکر است که شهید محمدحسین اثنی عشری تنها شهید خوزستانی انتفاضه فلسطین است که در سال ۱۳۵۹ توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسید.