آغاز اکران‌های مردمی مستند دیوارکش توسط جشنواره عمار

جشنواره مردمی فیلم عمار، در راستای ارتقای فرهنگ انتخاباتی عموم مردم، اکران‌های مردمی این مستند را در دو قالب حضوری و آنلاین کلید زده است.

به گزارش عمارفیلم، اکران‌های مردمی «دیوارکش»، پس از استقبال گسترده مخاطبان در مراسم رونمایی این مستند آغاز شد.
سازندگان «دیوارکش»، سراغ نقطه تلاقی دو امر حساس و بسیار چالش‌برانگیز در زندگی جامعه امروز رفته‌اند و با طرح چگونگی ارتباط مسائل حوزه زیست جنسی و سیاست، نحوه بهره‌برداری سیاسیون از امور مورد توجه مردم را به ویژه در ایران بررسی می‌کنند.
در این مستند جذاب که به کارگردانی محسن آقایی و تهیه‌کنندگی سید محمدمهدی دزفولی در مرکز مستند سفیرفیلم تولید شده است، چهره‌هایی نظیر ابوالحسن بنی‌صدر، فائزه هاشمی، سیدمحمد خاتمی و تنی چند از سیاسیون حضور دارند.
جشنواره مردمی فیلم عمار، در راستای ارتقای فرهنگ انتخاباتی عموم مردم، اکران‌های مردمی این مستند را در دو قالب حضوری و آنلاین کلید زده است.
با شیوع کرونا و محدود شدن این اکران‌ها، طرح جدیدی به نام «اکران مردمی آنلاین» متولد شده است که در آن تماشای آنلاین فیلم‌ها نه به‌صورت انفرادی، بلکه با شکلی جمعی و هم‌زمان صورت می‌گیرد؛ یعنی همان اکران‌هایی که در فلان مسجد یا روستا برگزار می‌شد با حفظ هویت جمعی و محلی خود، آنلاین می‌شود و تنها تفاوتش این است که مخاطبان با گوشی یا رایانه (ولی همزمان) اثر را تماشا می‌کنند.
علاقه‌مندان، مساجد، مراکز فرهنگی، مجموعه‌های هنری، سیاسی و ستادهای انتخاباتی می‌توانند جهت «ثبت درخواست اکران» مستند دیوارکش به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.