اخوان عنوان کرد:

«آرمان‌مدیا» با سه اثر به جشنواره عمار می‌آید

محسن اخوان، مدیر روابط عمومی موسسه آرمان مدیا با اشاره به مستندهای اخیر این مرکز، از ارسال سه اثر به هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن اخوان، مدیر روابط عمومی موسسه آرمان مدیا در رابطه با حضور این مرکز در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: این موسسه با سه مستند «میراث آلبرتا ۳» درباره زندگی پس از مهاجرت از کشور، «کارخانه جهان» درباره بررسی اقتصاد ایران و چین و «انقلاب جنسی» در حوزه مسائل جنسی در این دوره از جشنواره فیلم عمار حضور پیدا می‌کند.

وی در همین باره افزود: مستند «میراث آلبرتا ۳» کار شاخصی محسوب می‌شود و بعد از رونمایی بار‌ها در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف پخش شده است. این مستند در ادامه سری اول و دوم مجموعه مستند «میراث آلبرتا»، در زمان ۷۰ دقیقه و اواخر سال گذشته تولید شده است.

مدیر روابط عمومی موسسه آرمان مدیا ادامه داد: این مستند، داستان مهاجرت نخبگان از ایران به کشورهای اروپایی و آمریکا است. «میراث آلبرتا ۳» به تلخی‌ها و شیرینی‌های پس از مهاجرت اشاره می‌کند.

اخوان خاطرنشان کرد: این مجموعه سه گانه، برای آن دسته از مردمی است که یا مهاجرت کردند و یا قصد دارند مهاجرت کنند. در واقع پیام این مستند به مردم و مخاطبان خود، مواجهه آن‌ها با سختی‌ها و شیرینی‌های بعد از مهاجرت است.

او اضافه کرد: مستند دوم «کارخانه جهان» نام دارد که با موضوعی اقتصادی ساخته شده است، این مستند در زمان ۴۰ دقیقه و در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است و محمد دلاوری روایتگری آن را برعهده دارد.

اخوان اظهار داشت: مستند سوم «انقلاب جنسی» نام دارد که جدیدترین کار موسسه آرمان مدیا است. این مستند در شهریور رونمایی و در همان ماه نیز برای نمایش عرضه شد. این اثر، به آن چیزی که در غرب، در حوزه مسائل جنسی رخ داده و در کشور ما نیز در حال وقوع است، می‌پردازد.