در سرپلذهاب صورت گرفت:

استقبال از پخش فیلم‎های جشنواره عمار در پارک‌ها و اماکن تفریحی سرپلذهاب

فیلم‌های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار این شب‌ها در پارک‌ها و اماکن تفریحی مذهبی شهرستان سرپلذهاب به نمایش درآمده است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از بازی دراز، بعد از دستور مجاهدانه آتش به اختیار از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان در خرداد ماه سال جاری و تشریح زیبای این کلیدواژه در نماز عید سعید فطر بسیاری از تشکل‌های فرهنگی انقلابی و فعالان مردمی دلسوز نظام برای پایان دادن به هجمه‌ها علیه این امر ولی و روشن کردن ابعاد مختلف این دستور دست به کارهای تمیز و مؤثر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سازندگی و … زدند و همسو با آن بسیاری از رسانه‌های انقلاب به بازخوانی برخی از این اقدامات پرداختند.

جوانان انقلابی سرپلذهاب هم که به‌واسطه پیشتازی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و اسلام زبانزد هستند، جایگاه خود را در مقابل این دستور به خوبی پیدا کردند و همچون گذشته دست به اقدامات خوبی در این زمینه زدند.

در میان این برنامه‌ها و اقدامات آنچه که بیشتر در چشم بود و مورد مقبولیت مردم شهرستان نیز قرار گرفت، نمایش شبانه فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار در پارک‌ شهرستان بود.

در این کار فرهنگی، شهروندانی که به همراه خانواده‌های خود برای تفریح و استفاده از هوای مطبوع این شب‌های شهرستان با سفره‌های ساده شام به سمت پارک‌های شهرستان می‌آیند با بهره‌مندی از فضای موجود در کنار تفریح فرزندان به تماشای فیلم‌هایی می‌نشینند که با تازگی و نگاه نوعی به اوضاع کشور و منطقه، ساخته دست کسانی از جنس خودشان است و بسیاری، این نشستن را تجربه‌ای به یاد ماندنی در این شب‌ها می‌دانند.

نماینده جشنواره فیلم مردمی عمار در حاشیه نمایش یکی از فیلم‌ها در گفت‌وگویی اظهار داشت: هفتمین جشنواره فیلم عمار شب گذشته به همت راهیان نور، سپاه ناحیه و دفتر امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در مجموعه تفریحی پارک نشاط، محل اجرای برنامه های پایگاه فرهنگی بازی دراز برگزارشد.

صادق افشاری یادآور شد: فیلم یتیم‌ خانه یکی دیگر از اکران فیلم های جشنواره بود که به همت فعالان فرهنگی شهرستان به صحنه نمایش درآمد.