مهدی نقویان، راوی برجام می‌شود / جم‌تی‌وی، سوژه مستند آرش سجادی حسینی شد

مهدی آذرپندار، از تولید آثار جدیدی درباره برجام، شبکه «جم‌ تی‌وی»، شبکه بی‌بی‌سی و شروع فصل دوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» در اداره فیلم و نمایش بسیج خبر داد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، مهدی آذرپندار، مسئول اداره فیلم و نمایش معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین درباره تولیدات جدید این مرکز گفت: مستند «دوربرگردان» درباره شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و با محوریت «جم تی‌وی» یکی از کارهایی است که در حال حاضر در دست داریم.

وی ادامه داد: این مستند که به کارگردانی آرش سجادی حسینی و تهیه‌کنندگی علی گلبهاران تقریبا به پایان رسیده، در مرحله اصلاح نهایی و زیرنویس زدن برخی سکانس‌ها قرار دارد و احتمالا در ماه جاری رونمایی می‌شود.

آذرپندار خاطرنشان کرد: اثر مستند دیگری هم به کارگردانی مهدی نقویان و با موضوع برجام داریم که سناریوی آن نهایی شده و در مرحله تصویریابی است.

مسئول اداره فیلم و نمایش سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این مستند آرشیوی نگاهی متفاوت به روند مذاکرات برجام دارد و امیدواریم تولید آن تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد.

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: مستند پرتره‌ای هم با عنوان «شهریار ملک قرآن» درباره قاری مطرح قرآن، شهریار پرهیزگار داریم که در حال حاضر در مرحله تدوین نهایی قرار دارد.

آذرپندار در همین باره توضیح داد: تولید این مستند که مهدی فارسی کارگردانی آن را برعهده دارد، احتمالا تا شهریور به پایان می‌رسد و امیدواریم اثر خوبی باشد چراکه تا بحال اثری درباره شهریار پرهیزگار بساخته نشده و این مستند، اولین کار درباره اوست.

مسئول اداره فیلم و نمایش سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مدتی پیش هم کار دیگری با عنوان «تله اسکرین» تولید کردیم که در ایام انتخابات، از شبکه مستند پخش شد.

وی تصریح کرد: این مستند درباره شبکه بی‌بی‌سی و رویکردها و دروغ‌های آن در بحران‌های بین‌المللی سال‌های اخیر و گذشته است، البته به بخش فارسی این شبکه هم پرداخته‌ایم اما تمرکز مستند، روی عملکرد این شبکه در حوزه بین‌الملل است.

آذرپندار افزود: این مستند به کارگردانی مصطفی حریری و تهیه کنندگی مهدی مطهر تولید شده است و در حال حاضر، در حال برنامه‌ریزی برای پخش اثر در حوزه فضای مجازی و اینترنت هستیم.

وی یادآور شد: برنامه «به اضافه مستند» هم در اداره فیلم و نمایش سازمان بسیج مستضعفین تهیه و تولید می‌شود، در هفته جاری با پخش قسمت بیست و ششم به پایان می‌رسد و تلاش داریم که بدون آن که وقفه‌ای در پخش هفتگی آن بیفتد با رویکردی بهتر و آثاری جذاب‌تر فصل دوم این برنامه تلویزیونی را شروع کنیم.

آذرپندار در ادامه سخنانش تاکید کرد: از ابتدای سال جاری، تولید آثار بسیاری را آغاز کرده‌ایم که به تدریج درباره آنها هم اطلاع رسانی می‌کنیم.