اکران‌کنندگان روستای «یزدل» برای جشنواره عمار فیلم می‌سازند

رابط اکران مردمی جشنواره عمار در راوند کاشان گفت: با همراهی فعالان فرهنگی روستای «یزدل» و اکران‌کنندگان مردمی راوند کاشان برای هشتمین جشنواره عمار فیلم می‌سازیم.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، فعالان فرهنگی و اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار در روستای یزدل و راوند کاشان استان اصفهان در جلسه‌ای جهت برنامه‌ریزی اکران‌های خود به بحث نشستند.

سعید نصیرزاده رابط اکران مردمی جشنواره عمار در شهر «راوند» درباره این موضوع گفت: با توجه به درخواست گروهی از فعالان فرهنگی روستای «یزدل» از ما برای نمایش فیلم های جشنواره عمار در این روستا و با توجه به اینکه آنها سابقه اکران فیلم های جشنواره عمار را داشته‌اند، تصمیم گرفتیم تا به این روستا رفته و به منظور کمک و همکاری با آنها برای نمایش فیلم های عمار جلسه ای را با آنها برگزار کنیم.

این فعال فرهنگی افزود: در این جلسه، در کنار برطرف کردن سوالات و ابهامات آنها در زمینه اکران فیلم های عمار و نحوه برگزاری برنامه های اکران قرار شد تا همکاری‌هایی را هم با یکدیگر در حوزه نمایش داشته باشیم. همچنین مقرر شد تعدادی از فیلم‌های عمار را در اختیار آنها قرار بدهیم تا اکران کنند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر تصمیمات جلسه برنامه ریزی برای ساخت فیلمی مشترک با فعالان فرهنگی روستای «یزدل» و ارسال آن به هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار بود.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: فعالان فرهنگی روستای «یزدل» بیشتر نمایش فیلم های عمار را در پایگاه های بسیج و مساجد این روستا انجام می‌دهند.

این رابط اکران مردمی جشنواره عمار ادامه داد: ۲۲ بهمن، دهه مبارک فجر و حتی ایام محرم، از جمله مناسبت‌هایی هستند که فعالان فرهنگی این روستا با توجه به آنها فیلمهای عمار را برای مردم پخش می‌کنند.

نصیرزاده در پایان یادآور شد: در این جلسه به فعالان فرهنگی روستای «یزدل» پیشنهاد دادیم تا اکران های خود را محدود به مساجد نکنند و در نقاط دیگر هم برنامه داشته باشند.