بازنشر؛ به بهانه حمله موشکی سپاه؛

کاربران ایرانی با موشک‌های «طهرانی مقدم» رژیم صهیونیستی را هدف می‌گیرند+دریافت بازی

در بازی موبایلی «حمله موشکی» کاربران می‌توانند با انتخاب موشک‌های ایرانی با عبور از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی مشهور به گنبد آهنین، حیفا را هدف قرار دهند.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، شب گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله‌ای موشکی، مقر فرماندهی تروریست‌های داعشی را در دیرالزور سوریه هدف قرار داد. سپاه پاسداران این اقدام را انتقام از عملیات تروریست های تکفیری در تهران، عنوان کرده است. به همین بهانه، در این گزارش، به معرفی بازی موبایلی «حمله موشکی» پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

بنابراین گزارش، در بازی موبایلی «حمله موشکی»،(حمله به حیفا) کاربران می‌توانند در ۱۱ مرحله با انتخاب موشک مناسب با عبور از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی مشهور به گنبد آهنین وارد حیفا شوند و از روی نقشه رژیم صهیونیستی عبور و با کسب امتیاز موشک‌های جدید خریداری کرده و وارد قسمت‌های مختلف شهر حیفا شوند و این شهر را نابود کنند. در مرحله اول کاربر موشک زلزال را در اختیار دارد و با کسب امتیاز می تواند موشک ذوالفقار، سجیل و عماد را خریداری و در روند بازی از آنها استفاده کند.

ساخت بازی شلیک موشک با هدف پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کند» و همچنین فرمایش ایشان مبنی بر اینکه «چه توافق بشود و چه توافق نشود امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد» سال ۹۴ به مناسبت روز جهانی قدس رونمایی شد.

نسخه سوم بازی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در مقابل سخنانی که ادعا می‌کردند ایران به موشک نیاز ندارد و مطرح شدن تحریم‌های جدید موشکی به سفارش سازمان فضای مجازی سراج تولید شد.

در این نسخه بازی موبایلی «حمله موشکی» تغییراتی از جمله اضافه شدن ۴ مرحله به بازی، اضافه شدن موشک عماد، کاهش حدود ۳۰ مگابایت حجم بازی و نصف شدن قیمت‌های فروش درون برنامه‌ای را داشته است.

این بازی توسط شرکت اصحاب رسانه پویا و با همکاری سازمان فضای مجازی سراج تهیه شده است.

علاقمندان می‌توانند بازی «حمله موشکی» را از  اینجا دریافت کنند.