مستند «کمپانی»؛ روایتی از کاسبان واقعی تحریم

مستندی پژوهشی به کارگردانی روح الله رفیعی، که با سبکی جدید به مرور روند شکل گیری کاسبان تحریم می پردازد.

به گزارش «روابط عمومی جشنوار عمار» و به نقل از نسیم آنلاین، مستندی پژوهشی به کارگردانی روح الله رفیعی، که با سبکی جدید به مرور روند شکل گیری کاسبان تحریم می پردازد. کاسبان واقعی تحریم چه کسانی بودند و هستند؟ از کجا آمدند و این کاسبی چگونه شکل گرفت؟ کجاها نفوذ داشتند؟

اینها سوالهایی است که مستند کمپانی سعی دارد با روایتی محققانه و سندمحور بدانها پاسخ دهد.

روح-الله رفیعی کارگردان جوان مستند که دهها مستند کوتاه و بلند در حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت و موضوعات اجتماعی و فرهنگی در ایران، عراق، سوریه، بوسنی ساخته است در این مستند که به زودی رونمایی می شود با استفاده از منابع منتشرشده اشکار مستندی سندمحور و جستجوگرانه ساخته است که بدون پرداختن به روایت این و آن پرده از واژه کاسبان تحریم برمی دارد.

از جمله کارهای قبلی این مستندساز می توان پشت پرده شام، نبرد بلد، TF down، خالد و مجتبی، کاروان امید، روز سیزدهم، یک شهر زینب، راوی نبل، من و مرتضی، سونامی دیجیتال، پرواز ۳۲۰، فرمانده جواد، اینجا به آسمان نزدیک است را نام برد.

رفیعی برگزیده اولین جشنواره فیلم وحدت اسلامی برای مستند خالد و مجتبی و برگزیده پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار است که در هفتمین جشنواره فیلم عمار با فیلم فرمانده جواد مورد تقدیر قرار گرفت