پدر شهید احمدی روشن:

 «ترمینال غرب» اتفاقات هسته‌ای را به درستی تصویر کرده

فیلم سینمایی «ترمینال غرب» یکی از آثار جنجالی جشنواره عمار، در ادامه اکران‌های خود، در تربت‌جام با حضور امام جمعه

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، فیلم سینمایی «ترمینال غرب» به عنوان یکی از آثار جنجالی هفتمین جشنواره عمار، در ادامه اکران‌های خود، در تربت‌جام خراسان رضوی با حضور امام جمعه موقت، مردم این شهرستان و همراه با رونمایی از دوقطعه موسیقایی به نمایش درآمد.

بر اساس این گزارش، حاج رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن درگفتگوی تلفنی در این مراسم، گفت: توافقنامه ژنو، کلاهی بود که سر ما رفت، این برای ما درد بود. متاسفانه دیدیم که استکبار جهانی، چطور سر مسئولان بی‌خبر ما را در این چندسال کلاه گذاشت. آن‌ها می‌خواستند به خاطر ترک خوردن تحریم‌ها، همه چیز ما را از دست بدهند و این اتفاق، متاسفانه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این مسائلی که در فیلم «ترمینال غرب» دیدید حیله دشمنان و ایده‌های مسئولان ما را در این چند سال به درستی به تصویرکشیده است. ما، بالاخص خانواده شهید احمدی روشن چهار سال پیش فریاد کشیدیم که دانشمندان هسته‌ای را از کار، بیکار نکنید.

پدر شهید احمدی روشن افزود: بعد از دولت اصلاحات، این مصطفی و دوستانش بودند که این صنعت را به اینجا رساندند، اما متاسفانه همان‌طور که در فیلم دیدید در دولت تدبیر، یکی یکی در حال حذف شدن از صحنه هستند و من در این  مدت این مسئله را شفاف‌سازی کردم.