عید را با جشنواره عمار سپری کنید

عرضه منتخب آثار جشنواره عمار در مراکز فرهنگی کشور

در آستانه فرارسیدن عید نوروز و سال نو، مرکز توزیع و فروش «عماریار»، عرضه منتخبی از تولیدات و محصولات جشنواره عمار

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، در آستانه فرارسیدن عید نوروز و سال نو، مرکز توزیع و فروش «عماریار»، عرضه منتخبی از تولیدات و محصولات جشنواره مردمی فیلم عمار را با عنوان «عیدی فرهنگی» در سراسر کشور شروع کرد.
فیلم سینمایی «ترمینال غرب»، مستند «داد»، فیلم داستانی «هنگامه»، «سلام» و همچنین مجموعه‌ مستندهای شهدای مدافع حرم شامل «خالد و مجتبی»، «ایرانی‌های مرتد»، «برادران»، «روایت نصر»، «سید ابراهیم»، «پل» و «تک تیرانداز» است که درباره شهید مهدی نوروزی، مصطفی صدرزاده، شهید حمیدرضا زمانی، شهید علی انصاری، محصولات این مجموعه هستند.
علاقمندان برای تهیه و خرید این محصولات می‌توانند به مراکز و فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین در تهران، کتاب‌فروشی کیهان، ترنجستان سروش و کافه‌کراسه، این محصولات را عرضه می‌کنند.
گفتنی است؛ مرکز اصلی فروش این محصولات، حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، پلاک ۶۰، حسینیه هنر است و علاقمندان می توانند به صورت حضوری نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی، علاقه‌مندان می‌توانند به کانال تلگرامی «عماریار» به نشانی https://t.me/ammaryar_ir مراجعه کنند و نیز با شماره‌های ۰۹۳۸۱۱۷۷۹۰۷ و ۰۹۱۹۹۰۳۸۲۷۰ تماس بگیرند.