دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در طرقبه:

هفته‌ای یک فیلم از جشنواره فیلم عمار در طرقبه اکران خواهد شد

فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در دهه فجر به صورت روزانه در سطح مساجد شهر و روستاهای طرقبه اکران شده است.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از طرقبه‌نیوز، محسن عابدی دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در طرقبه، اظهار داشت: فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در ایام الله مبارک فجر به صورت روزانه با تأکید بر مفاهیم خاص ارزشی و انقلابی در سطح مساجد شهر و روستاهای طرقبه اکران شده است.

وی با توجه به مخاطب مردمی این فیلم‌ها گفت: اکران جشنواره محدود به زمان خاصی نیست و تا پایان سال هفته‌ای یک فیلم در طرقبه اکران خواهد شد.

عابدی ضمن ابراز تأسف از عدم اکران این فیلم‌ها در سطح مدارس شهرستان و نتیجه‌بخش نبودن پیگیری‌ها در این رابطه افزود: بسیاری از مخاطبین اکران برنامه‌های جشنواره اعم از نماهنگ، فیلم داستانی، مستند و پویانمایی در شهر و روستاهای طرقبه نوجوانان و جوانان هستند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در طرقبه با بیان اینکه حتی از سایر شهرستان و مناطق استان خراسان رضوی برای اکران فیلم‌های جشنواره درخواست داشته ایم گفت: در بخش طرقبه تعداد هزار نفر از این فیلم‌ها بازدید داشتند که رضایت بینندگان مشهود بود و برای ادامه اکران این نوع فیلم‌ها و به منظور ترویج فعالیت فرهنگی انقلابی نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.