مسئول جشنواره فیلم عمار در قوچان:

آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در قوچان اکران شد

مسئول جشنواره فیلم عمار در قوچان گفت: بیش از 100 اثر جشنواره فیلم عمار با استقبال خوب شهروندان در قوچان اکران شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از راه دانا؛ علی گنجی مقدم، مسئول ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار در قوچان با اعلام این خبر گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار که از سال ۸۸ آغاز شده، تا کنون از نظر کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته و در حال شکوفایی است.

وی با بیان اینکه مهمترین راهبرد جبهه فرهنگی در کشور، بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، افزود: در سال اول تعداد آثار ارائه شده به این جشنواره حدود ۱۰۰ اثر بوده که این رقم در سال جاری به حدود دو هزار اثر رسیده است.

وی با اشاره به عناصر متمایز کننده این جشنواره نسبت به سایر جشنواره ها ادامه داد: مردمی بودن برای این جشنواره فقط یک عنوان نیست بلکه مفهوم و رویکرد جشنواره فیلم عمار است.

گنجی مقدم با بیان اینکه مخاطبین این جشنواره محدود به مرکز و شهرهای بزرگ نیست، تصریح کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار تا عمق روستاها نفوذ کرده و آثار آن در بسیاری از روستاها و آبادی ها در حال اکران است.

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی این جشنواره که علم عمار را بر دوش گرفته اند، با روحیه ای بسیجی نسبت به اکران آثار این جشنواره فعالیت می کنند.

وی با اشاره به موضوع و محور آثار اکران شده در قوچان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، جهاد فرهنگی، فتنه ۸۸، شهدای مدافع حرم، استکبار ستیزی از مهمترین محورهای آثار اکران شده می باشد.

مسئول ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار در قوچان با بیان اینکه ۳۸ اکران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی در این شهرستان انجام شده است، گفت: این آثار در مساجد، مدارس، مزار شهدا، پادگان تیپ ۲۷۷ و . . . اکران شده و تا پایان سال این اکران ها ادامه خواهد اشت.