تقدیر آیت الله جوادی آملی از فیلم کوتاه «تیهو»

«آیت الله جوادی آملی» در دیدار مردم آمل به مناسبت دهه فجر از فیلم "تیهو" و کارگردان این فیلم تقدیر به‌عمل آورد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری اهل بیت(ع) – ابنا ـ «آیت الله العظمی جوادی آملی» در دیدار جمعی از مردم آمل که به مناسبت ایام ششم بهمن آمل انجام شد از فیلم “تیهو” و کارگردان این فیلم تقدیر به‌عمل آوردند.

فیلم “تیهو” موضوعی مذهبی اجتماعی دارد به کارگردانی «سید صدرالدین فردوسی» با نگاهی انتقادی به موضوع فراموشی امر به معروف و نهی از منکر پرداخته است که امسال لوح افتخار جشنواره مردمی فیلم عمار را در بخش فیلم کوتاه کسب نمود.

«فردوسی» در این خصوص بیان داشت: این تقدیر در حاشیه جلسه طلاب شهرستان آمل با معظم ‌له برگزار شد که ایشان بنده را نیز مورد تفقد قرار دادند.

این طلبه فیلمساز افزود: «آیت الله جوادی آملی» از اشراف کم ‌نظیری در مسئله هنر و سینما برخوردارند و بسیاری از آثار را شخصا مشاهده کرده و اظهار نظر می‌کنند؛ بنده از صمیم قلب به تقدیر ایشان افتخار کرده و به خاطر این توفیق به خود می‌بالم.

وی به توصیه های «آیت الله جوادی آملی» در خصوص اهداف طلبگی و دنبال نمودن آن در عرصه هنر اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان توصیه‌ هایی هم فرمودند که می توان نتیجه گرفت که عمده دغدغه و نگرانی ایشان در خصوص طلاب هنرمند هضم نشدن طلاب در فضای هنری و رسانه‌ای است به گونه‌ای که طلبه کار اصلی و رسالت اصلیش را فراموش نکرده و به آن پایبند باشد.

فیلم کوتاه “تیهو” توسط خانواده هنری تبلیغی عقیق و با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و خانه فیلم داستانی سازمان هنری رسانه ای اوج تولید شده است.

عوامل فیلم:

تهیه کننده: محمد هادی سرانجام

کارگردان: سید صدرالدین فردوسی

مشاور هنری: اسماعیل عظیمی

نویسنده: محمد حسین حبیبی(بر اساس داستان کوتاهی از مهدی شریفی)

بازیگران: محمد صادق مقدسیان، احمد شریفی فرد، شاهرخ فهیم

تصویربردار: سید محمود حسینی

مدیر تولید: سید علیرضا حسنی