قهرمان دوومیدانی ایران و آسیا ‌‌مدالش به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد

امیر پیاهو قهرمان رشته دو و میدانی مدال طلای خود را به خانواده شهید مدافع حرم حاج مصطفی رشیدپور اهدا کرد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار» به نقل از خبرگزاری تسنیم، قهرمان آسیایی و ملی خوزستانی در حاشیه اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز، مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور اهدا کرد.

امیر پیاهو در همین زمینه اظهار داشت: اهدای مدال به خانواده شهید کمترین کاری بود که انجام دادم و هدفم از این حرکت ارج نهادن به مقام والای این شهید بود و یکی از افتخارات زندگیم این بود که خانواده شهید این مدال را از من قبول کردند. ما هرچه داریم از خون شهداست و اگر امروز امنیتی هست مرهون خون پاک آنان است و این کار من حرکت ناچیزی بود در مقابل کار بزرگی که شهدا برایمان انجام داده‌اند.

این قهرمان دو و میدانی یکی از آرزوهایش را دفاع از حریم اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت : دوست دارم که مدافع حرم بشوم و ان‌شاالله که این آرزویم محقق بشود. باید از مدافعین حرم و رشادت‌های که انجام داده‌اند بیشتر گفته شود تا جوانان عزیزمان با تفکر و راه آنان آشنا بشوند و راهشان را به خوبی ادامه بدهند.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امروز در سینما اکسین اهواز با حضور خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امت شهید پرور استان خوزستان برگزار شد و در این مراسم از برگزیدگان اکران فیلم‌های عمار در استان و همچنین خانواده‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم تجلیل به‌عمل آمد.