اکران «ترمینال غرب» در افتتاحیه هفته فیلم انقلاب اسلامی اصفهان

فیلم سینمایی «ترمینال غرب» به عنوان افتتاحیه هفته فیلم انقلاب اسلامی در اصفهان نمایش داده خواهد شد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، هفته فیلم انقلاب اسلامی از ۵ الی ۱۱ بهمن ماه در شهر اصفهان برگزار می شود. بر این اساس فیلم سینمایی «ترمینال غرب» در افتتاحیه این هفته فیلم در کتابخانه مرکزی شهرداری این شهر اکران می شود.

بر اساس این گزارش، در نخستین روز این هفته که فردا سه شنبه ۵ بهمن ماه با عنوان «پیشرفت علمی و صنعت هسته ای» نام دارد فیلم سینمایی «ترمینال غرب» نمایش داده می شود. همچنین دومین روز این هفته فیلم «نقد نظام آموزشی» نام دارد که در این روز مستند «مرثیه ای برای یک رویا» نمایش داده خواهد شد.

پنجشنبه ۷ بهمن ماه سومین روز از این هفته است که با عنوان «آسیب شناسی سینمای ارزشی» نامگذاری شده که در این روز مستند «سلام و منتخب داستانی کوتاه» نمایش داده می شود. همچنین شنبه ۹ بهمن ماه که چهارمین روز از این هفته است با عنوان «سیاست خارجی» نامگذاری شده که در این روز شاهد نمایش مستند «آقای نخست وزیر» خواهیم بود.

یکشنبه ۱۰ بهمن ماه با عنوان «بصیرت تاریخی و نفوذ» نامگذاری شده که در این روز مستند «پرونده ناتمام» با موضوع انفجار دفتر نخست وزیری نمایش داده خواهد شد. درضمن روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه که آخرین روز هفته فیلم انقلاب اسلامی در اصفهان است با عنوان «عدالت طلبی و مستضعفین »نامگذاری شه که در این روز نیز مستند «داد» اکران می شود.