نامزدهای پنج بخش مسابقه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد

دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اسامی نامزدهای پنج بخش «تلویزیونی»، «نماهنگ»، «فیلم ما»، «پوستر و تیزر»

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اسامی نامزدهای پنج بخش «تلویزیونی»، «نماهنگ»، «فیلم ما»، «پوستر و تیزر» و «نقد و مقالات سینمایی و لوح نگار» را اعلام کرد.

در بخش تلویزیونی، برنامه «انقلابیمیز» به تهیه کنندگی روح الله رشیدی، «ثریا (بخش مسکن)» به تهیه کنندگی محسن مقصودی، «وطن دار» به تهیه کنندگی محسن اسلام زاده، «گنج (۱۳ آبان)» به تهیه کنندگی محمدحسین بزرگی راد، «هم قصه» به تهیه کنندگی حسین همازاده و «اینارو جدی بگیر (تخلیه تلفنی)» به تهیه کنندگی جواد فتحی به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند.

همچنین در بخش نماهنگ، «ارغوان» و «از اربعین تا اربعین» به کارگردانی مهدیار عقابی، «مرکز دنیا» به کارگردانی محمدصادق حیدری، «تخریب بهشت» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده، «سپر» به کارگردانی وحید امینی و «آزادی» به کارگردانی مهران علوی به عنوان نامزدهای این بخش از مسابقه انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش فیلم ما، «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بنیامین رحیمی، «اسوه» به کارگردانی محدثه باقری و علی سرو، «صفر کیلومتر» به کارگردانی امید حنطوش زاده، «آرزوها گم می شوند» به کارگردانی غزل شیخ زاده، «نهال» به کارگردانی وحید صیرفی افخم و «یار بدون مرز» به کارگردانی مجتبی سلامتی زارع آثار نامزدهای این بخش هستند.

گفتنی است در بخش پوستر، «سرباز» به طراحی علی کیوان، «رویای بازگشت» به طراحی ثارالله فرخ، «مرکز دنیا» به طراحی محمدصادق حیدری و «هزار و چهارصد و تنها» به طراحی اسماعیل چشرخ به عنوان نامزدهای این بخش معرفی شدند.

در بخش تیزر اما تیزر «هنگامه» به کارگردانی مجید رستگار، «نبرد پالمیرا» به کارگردانی ساسان فلاح فر، «بزرگ سرزمین کوچک» به کارگردانی محسن نجفی مهری و «رویای نیمه شب» به کارگردانی اصغر عباسی به عنوان آثار منتخب این بخش از مسابقه انتخاب شدند.

همچنین در بخش لوح نگار داوران آثار «سلسه نشست رویش های فرهنگ» اثر حمزه جعفری، «فتح خرمشهرها» اثر جواد خدابین و «تربیت اقتصادی کودک» اثر پریسا میرزایی را لایق نامزدی این بخش جشنواره تشخیص دادند و آثار «مبنانی فطری سینمای دینی» اثر مرتضی راوش، «حل و فصل کاذب بحث واقعی» نوشته محمد رضوانی پور و «آسیب شناسی اقتباسی از خاطرات دفاع مقدس برای نگارش فیلمنامه بررسی موردی سریال سیمرغ» نوشته محدثه پورزنگی آبادی را به عنوان نامزد بخش نقد و مقالات و پژوهش های سینمایی انتخاب کردند.