پایگاه پشتیبانی جنگ صدخرو مجدد آغاز به کار کرد

مراسم آغاز به کار ستاد پشتیبانی از رزمندگان جبهه های مقاومت روستای صدخرو و رونمایی از مستند خیرالنسا برگزار شد

به گزارش «روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار»، روستای صدخرو در ۵۵ کیلومتری جاده سبزوار شاهرود واقع است که در هشت سال دفاع مقدس جزو بزرگترین پایگاه های مردمی پشتیبانی جنگ منطقه بوده است. پخت نان و کلوچه، بافتن شال و کلاه، دوخت لباس و تهیه مربا و سایر مایحتاج رزمندگان در پایگاه پشتیبانی صدخرو تهیه و برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ارسال می شده است.

با این مراسم پایگاه پشتیبانی جنگ صدخرو پس از ۲۷ سال از اتمام جنگ تحمیلی، با هدف کمک و دلگرمی رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، فعالیت خود را از سرگرفت. اولین برنامه ستاد دائمی پشتیبانی از جبهه های مقاومت در روستای صدخرو، پخت کلوچه برای افتتاحیه ی جشنواره ی مردمی فیلم عمار است که برای مدافعان حرم و جبهه های مقاومت فیلم می سازند. زنان پشتیبانی جنگ صدخرو برای دلگرمی فیلمسازان عمار، طی روزهای آینده ساخت کلوچه را انجام می دهند.

حجه الاسلام والمسلمین اسلامیخواه با تاکید بر اهمیت فعالیت های مردمی برای پشتیبانی از رزمندگان اسلام، حضور مردم در این پشتیبانی را از نشانه های اسلام ناب محمدی خواند و از اهالی و مردم خواست که هر کس به اندازه وسع خود در این مشارکت اسلامی و انقلابی سهیم باشد.

در ابتدای این مراسم مستند خیرالنسا به کارگردانی علیرضا باغشنی و تهیه کنندگی مدرسه سینمایی عمار اکران شد. خیرالنسا مدیر پایگاه پشتیبانی جنگ در روستای صدخروی با بیش از ۹۰ سال سن خاطرات جذاب فعالیت های پشتیبانی جنگ خود را تعریف می کند.

این مراسم به همت مردم و با حضور اهالی محترم روستا، حجه الاسلام و المسلمین اسلامیخواه، فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع)، شورا و دهیاری روستا برگزار شد.