دبیر فیلم ما گفت:

استقبال قابل توجه نوجوانان / حمایت رسانه‌ای روبیکا

این روزها مسابقه فیلمسازی ویژه دانش‌آموزان برای معرفی زنان موفق ایران تحت عنوان «نهضت روایت زن ایرانی» در بخش فیلم ما سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در جریان است.

علی پاشایی دبیر بخش فیلم ما سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گفتگو با عمارفیلم بیان داشت: مسابقه فیلمسازی ویژه دانش‌آموزان با عنوان نهضت روایت زن ایرانی به زنانی می‌پردازد که اطراف ما زندگی می‌کنند و نسل جدید به راحتی می‌تواند با آن‌ها احساس همذات‌پنداری کرده و به عنوان الگو انتخاب کند. زنانی که در ساخت رشد و تهذیب خویش و حفظ خانه سالم و خانواده متعادل، گام برداشته‌ و همزمان در عرصه جهاد اجتماعی نیز فعالیت موثر داشته‌اند. ما در این پویش به دنبال جلوگیری از فراموشی و روایت زنان قهرمان ایران هستیم.

پاشایی بیان کرد: نهضت روایت زن ایرانی که از تاریخ 26 آذرماه 1401 شروع شده با همکاری سوپر اپلیکیشن روبیکا به عنوان جامع‌ترین پیامرسان بومی با استقبال دانش‌آموزان مواجه گردیده و نوجوانان عزیز می‌توانند از طریق کانال و صفحه رویدادهای روبیکا آثارخود را برای ما ارسال کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان عزیز می‌توانند با دوربین تصویربرداری دستی یا گوشی ‌همراه، از سوژه‌های اطراف خود فیلم گرفته و روایت دختران و زنان موفق در هنر، خدمت‌رسانی، پیشرفت و ترویج علم، گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، مادری و فرزندپروری، مبارزه با استکبار، ورزش، آموزش، اقتصادد و کارآفرینی و موفق در حل مشکلات کشور باشند.

پاشایی در پاسخ به جزئیات و محدودیت‌های ارسال اثر گفت: نوجوانان عزیز می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 31 فروردین‌ماه 1402 به آدرس @Filmema13 در پیامرسان‌های شاد، بله، ایتا و روبیکا ارسال کرده و با مراجعه به آدرس @filmema_fest در پیامرسان‌های بومی از جزئیات شیوه ضبط فیلم و ارسال اثر، اخبار این بخش، مشاهده دیگر آثار ارسالی، آموزش فیلمسازی آسان و… مطلع گردند.