نیوجرسی؛ پدیده عمار سیزدهم در اکران‌های آنلاین / آمار ترین‌های این دوره

همزمان با اکران آثار سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، فیلم‌های این دوره از جشنواره، روزانه در قالب سه سانس هماهنگ با اکران مرکزی در سینما برای عموم مخاطبان به‌صورت رایگان و در قالب بلیت اختیاری در سامانه اکران آنلاین عماریار به نمایش درآمدند که با استقبال مخاطبان نیز همراه بود.

به گزارش عمارفیلم، همزمان با اکران آثار سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین، فیلم‌های این دوره از جشنواره، روزانه در قالب سه سانس هماهنگ با اکران مرکزی در سینما برای عموم مخاطبان به‌صورت رایگان و در قالب بلیت اختیاری در سامانه اکران آنلاین عماریار به نمایش درآمدند که با استقبال مخاطبان نیز همراه بود.
تعداد فیلم‌های اکران شده در طول زمان برگزاری جشنواره عمار 181 اثر در قالب‌های مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ بود که از این تعداد اثر، 100 مستند، 29 اثر داستانی، 29 اثر پویانمایی و 23 اثر نماهنگ بود و در مجموع 24227 نفر به تماشای این آثار نشستند.
در این دوره از اکران‌های آنلاین جشنواره عمار، اثر «نیوجرسی» به عنوان پرمخاطب‌ترین اثر شناخته شد و به ترتیب آثار «هزار جان گرامی»، «نقاب دارها»، «ضیاء الدین»، «نانوا»، «اسم رمز مهسا»، «پاییز پنجاه سالگی»، «به بهانه آزادی»، «برای آزادی» و «مردی با آرزوهای بزرگ» دیگر آثار پرمخاطب این دوره از جشنواره بود.
محبوب‌ترین‌های جشنواره سیزدهم
در میان محبوب‌ترین آثار سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نیز تنوع آثار بسیاری به چشم می‌خورد که اثر در «پی‌بی‌نشان» به عنوان محبوب‌ترین اثر شناخته شد و پس از آن «هزار جان گرامی»، «امیر آتش»، «نقاب دارها»، «محدودیتی نیست»، «نیوجرسی»، «نانوا»، «ضیاءالدین»، «محافظ» و «مردی با آرزوهای بزرگ» در رتبه های بعدی قرار دارد.
در این دوره از جشنواره آثار به صورت بلیط فروشی اختیاری برای مخاطبان به نمایش در آمد و مخاطبان پس از تماشای هر اثر و بنا به رضایت خود، از آن اثر حمایت مالی کردند، به گونه‌ای که گستره عددی حمایت در قالب بلیت اختیاری از هزارتومان آغاز و تا 1 میلیون تومان ادامه داشت.
فروش 12 میلیون تومانی مستند نیوجرسی
در میان آثار پرفروش نیز نخستین جایگاه به مستند عدالتخواهانه «نیوجرسی» اختصاص داشت و این مستند عنوان پرفروش‌ترین فیلم سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را با فروش مبلغ 12,260,000 تومان به خود اختصاص داد.

جهت دانلود گزارش اکران‌های آنلاین سامانه عماریار اینجا را کلیک نمایید.