هنرمندان تجسمی، موسیقی و شعر در جشنواره عمار تجلیل شدند

آیین تجلیل از هنرمندان فعال در اتفاقات اخیر در قالب‌ هنرهای تجسمی، موسیقی و شعر در حاشیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» با عنوان «آرمان روح‌الله» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از جشنواره فیلم عمار، آیین تجلیل از هنرمندان فعال در فتنه اخیر در قالب‌ هنرهای تجسمی، موسیقی و شعر با حضور اساتید برتر حوزه گرافیک، تصویرسازی و کارتون و شعر و موسیقی در حاشیه سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» برگزار می‌شود.

این مراسم که سه‌شنبه (۲۰ دی) ساعت ۲۰ در سینما فلسطین برگزار می‌شود به آثار برگزیده هنرمندان فعال در فتنه ۱۴۰۱ فانوس ویژه‌ای توسط خانواده شهدا با عنوان «آرمان روح‌الله» اهدا می‌شود.

همچنین آیین جنبی اهدای دستکش ننه عصمت که از جوایز ارزشمند جشنواره عمار در سال‌های اخیر است در این شب به یک هنرمند در حوزه کارتون و کاریکاتور اهدا خواهد شد.

اجرای این آیین به عهده فضه سادات حسینی و در حضور خانواده شهید آرمان علی‌وردی، حدادیان، زاهدلویی در سالن شماره سه سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره جشنواره فیلم «عمار» با شعار نهضت روایت زن ایرانی، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی‌الکاظم (ع) افتتاح شد و قرار است ۲۲ دی‌ در سینما فلسطین به کار خود پایان دهد.