خانواده شهدا و جانبازان بروجردی میزبان مستند برادران شدند

همزمان با ایام سوگواری ماه محرم و صفر، جمعی از خانواده شهدا و جانبازان بروجردی، در منزل سردار سید حجت الله موسوی،
خانواده شهدا و جانبازان بروجردی میزبان مستند برادران شدند

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، همزمان با ایام سوگواری ماه محرم و صفر، به همت اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار در بروجرد، جمعی از خانواده شهدا و جانبازان بروجردی، در منزل سردار سید حجت الله موسوی، جانباز هشت سال دفاع مقدس میزبان مستند «برادران» شدند.

 

خانواده شهدا و جانبازان بروجردی میزبان مستند برادران شدند

بنابرین گزارش، حجت الاسلام علی گودرزی از روحانیون این شهر، پس از تماشای این مستند گفت: همان‌طور که در مستند «برادران» نشان داده شد، دشمنان اسلام همیشه قصد توطئه و فتنه داشته‌اند و هدفشان از ایجاد آن هم، از بین بردن وحدت کلمه ملت انقلابی ایران است.

 

وی ادامه داد: هدف منافقین در زمان جنگ تحمیلی، فتنه‌گران ۸۸ و امروزه داعش در منطقه با پشتیبانی آمریکا به دنبال برم دن وحدت ملت هستند و مسلمانان را مقابل یکدیگر قرار دهند و مستند «برادران» نشان داد که فتنه‌گران با کمک رسانه های غربی قصد داشتند حزب الله لبنان را مقابل ملت ایران قرار دهند.

 

گودرزی با اشاره به گسترش شایعه‌پردازی و دروغ در فضای مجازی و رسانه‌های ماهواره‌ای دروغ و شایعه پراکنی اظهار داشت: امروز ملت و جوانان ما هوشیار هستند و هرچه دشمن توطئه و برنامه ریزی برای فاصله انداختن در میان مردم می‌کند، مردم ما انسجام بهتری پیدا می‌کند که این موضوع در راهپیمایی‌ها، حضور داوطلبانه در دفاع از حرمین، کاملا پیدا است که به قول رهبر انقلاب استکبار جهانی را زمین‌گیر کرده است.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با رسیدن فیلم‌ها و مستندهای جشنواره مردمی عمار به دست همه مردم، آنها آگاه‌تر شوند.

 

مستند «برادران» به کارگردانی مهدی نقویان به بازخوانی یکی از پرونده‌های غرب پیرامون فتنه ۸۸ درباره شایعه حضور نیروهای حزب الله لبنان در ایران می‌پردازد و علاقمندان جهت اکران این اثر می توانند به صفحه ثبت نام اکران این مستند مراجعه کنند.