با حضور خانواده شهدای مقاومت اسلامی

مستند «حلما» در تبریز رونمایی می‌شود

مستند «حِلما» با حضور خانواده‌ شهدای دفاع مقدس و جبهه‌ مقاومت اسلامی چهارشنبه این هفته، در حسینیه هنر تبریز رونمایی
مستند «حلما» در تبریز رونمایی می‌شود

به  گزارش روابط عمومی جشنواره عمار، با حضور خانواده‌ شهدای دفاع مقدس و جبهه‌ مقاومت اسلامی، چهارشنبه این هفته، مستند «حِلما» در حسینیه هنر تبریز رونمایی می‌شود.

بهزاد پروین قدس، کارگردان این مستند در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهید «روح‌الله طالبی‌اقدم» در روز تاسوعای سال ۹۴ در نزدیکی حلب به شهادت رسید و پیکرش بعد از ۲ ماه به کشور بازگشت، به همراه دوستان به فرودگاه رفتیم؛ دختر ۴۰ روزه شهید به نام «حنانه» را هم به مراسم استقبال آورده بودند، صحنه‌های خاصی در این مراسم پیش آمد که در آنجا تصمیم گرفتم مستندی برای این شهید بسازم.

 

مستند «حلما»  در تبریز رونمایی می‌شود

 

وی ادامه داد: وقتی وارد زندگی این شهید شدیم، دیدیم که وی از ۱۲ سالگی محاسبه اعمال داشته؛ پدرش رزمنده بود و ۴ سال از زندگی‌اش را در مناطق جنگی گذرانده، روح‌الله بعد از تحصیل در دانشگاه وارد سپاه شد و دوره تکاوری را گذراند و بعد از اعزام به سوریه در نزدیکی حلب به شهادت رسید.

گفتنی است مخاطب در «حلما» سیری دلپذیر از یک رشد را می‌بیند. رشدی که در نهایت به جاودانگی ختم می‌شود؛ از روزهای سخت پدر و مادر تا تربیتِ فرزند.

حسینیه‌ی هنر تبریز واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی مسجد سالار شهیدان، کوی شهید علیپور، روز چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸ برای تماشای این مستند، میزبان علاقمندان خواهد بود.