ارسال اولین بسته فیلم‌های اکران مردمی جشنواره عمار آغاز می‌شود/آثار بخش بین‌الملل عمار وارد شبکه اکران می‌شوند

در فاصله زمانی بیش از دو ماه مانده به هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ارسال اولین بسته‌ اکران مردمی این رویداد فرهن

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، در فاصله زمانی بیش از دو ماه مانده به هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ارسال اولین بسته‌ اکران مردمی این رویداد فرهنگی- سینمایی به اکران‌کنندگان نقاط مختلف کشور از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی این جشنواره، از شنبه، اول آبان ماه، علاوه بر آثار رسیده به هفتمین جشنواره عمار شامل فیلم، نماهنگ و اقلام تبلیغی، تعدادی از آثار منتخب بخش بین الملل جشنواره و آثار ادوار قبلی که تاکنون وارد شبکه اکران مردمی نشده‌اند، در قالب این بسته‌ها توزیع می‌شوند.

بنابرین گزارش، تا زمان شروع هفتمین دوره این رویداد فرهنگی- سینمایی، دیگر بسته‌های اکران مردمی جشنواره نیز در اختیار فعالان مردمی قرار می‌گیرد و به این ترتیب دو ماه پیش از آغاز به کار رسمی دوره جدید جشنواره عمار، آثار رسیده در نقاط مختلف کشور به نمایش در می‌آیند.

اکران‌های مردمی یکی از ارکان اصلی جشنواره عمار است که با تلاش فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش مردمی در سراسر کشور و در نقاط مختلفی اعم از مسجد، مدرسه، دانشگاه، پارک، حوزه علمیه، زندان، پایگاه بسیج، منازل، سالن‌های نمایش، تالار عروسی، اتوبوس، قطار و با استفاده از امکانات موجود (ویدئو پروژکتور، تلویزیون، کامپیوتر و…) برگزار می شود.

تمامی فعالان فرهنگی، نیروهای خودجوش مردمی و اقشار مختلف، می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای ammarfilm.ir به عنوان اکران‌کننده جشنواره ثبت‌نام کنند. همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند، می‌توانند با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «ثبت‌نام اکران» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ به جمع اکران کنندگان مردمی هفتمین دوره جشنواره بپیوندند.

گفتنی است تکثیر یا اکران فیلم‌های جشنواره عمار، خارج از چارچوب اکران مردمی مجاز نیست و اکران کننده موظف است پس از هر اکران، بازخورد آن را در قالب یک پیامک (نام شهر، نام محل اکران، زمان اکران و فیلم های اکران شده) به سامانه ذکر شده ارسال کند.