ایستگاه اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار در اردبیل راه اندازی شد

ایستگاه اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار با موضوع محرم و مدافعان حرم در اردبیل راه‌اندازی شده به طوری که استقبال م

به گزارش روابط عمومی جشنواره عمار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسؤول برپایی این نمایشگاه و ایستگاه اکران فیلم‌های منتخب عمار در اردبیل افزود: محرم فضای بسیار وسیع و دامنه‌دار برای انجام کارهای فرهنگی است و ما فرصت را غنیمت شمردیم تا در مسیر فرهنگ‌سازی در باب نهضت عاشورا و مدافعان حرم که جای کار برای آن زیاد است بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

امیرضا سعیدی با بیان اینکه در این ایستگاه از بین فیلم‌های منتخب جشنواره عمار چندین فیلم شاخص نظیر «برادران، هنگامه و رد پای فرشته» برای عموم مردم پخش شده و این فیلم‌ها که با حال و هوای محرم همخوانی دارد با استقبال مردم روبه‌رو شده است، افزود: این ایستگاه تا ۱۷ محرم برپا است و ما با چای، شربت، حلوا و دیگر نذورات مردمی از شرکت‌کنندگان پذیرایی می‌کنیم.

وی هدف از برگزاری این ایستگاه را در وهله اول ادای احترام به مدافعان حرم بیان کرد و گفت: امیدواریم از طریق رسانه‌ها جایگاه مدافعان حرم معرفی شده و با تهیه و پخش فیلم‌ها و مستنداتی بکوشیم تا مدافعان حرم از غربت بیرون بیایند.

مسؤول برپایی این نمایشگاه و ایستگاه اکران فیلم‌های منتخب عمار ادامه داد: تبیین نهضت عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) از دیگر اهداف برپایی این ایستگاه است که می‌خواهیم اعلام کنیم نباید در برابر شمر زمان چالشی انجام داده و یا از اصول‌مان بخواهیم تنزل کنیم.

سعیدی جذب نیروهای فعال فرهنگی و تقویت برگزاری رویداد مهم جشنواره عمار از دیگر اهداف برگزاری این ایستگاه است که امیدواریم با تدبیری و تلاشی که انجام می‌دهیم بتوانیم قطره‌ای از دریای غربت مدافعان حرم را نشان داده و به شناسایی آنها کمک کنیم.

وی افزود: باید با بصیرت تمام شمر زمانه خود را بشناسیم و حسین‌وار در مقابلش بایستیم و اجازه ندهیم آنها بخواهند حقیقت مکتب اسلام را مورد هجمه قرار دهند