کاراکترهای انیمیشن سینمایی “فیلشاه” رونمایی شد + پوستر

به گزارش روابط عمومی جشنواره عمار، کاراکترهای انیمیشن جدید و جذاب گروه «هنر پویا» در اولین پوستر رسمی این انیمیشن رونمایی شد. 

 

«فیلشاه» جدیدترین محصول گروه «هنر پویا» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که با اتمام مراحل مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، مدتی ست وارد فاز تولید شده و  امروز برای نخستین بار از کاراکترهای جذاب این انیمیشن در قالب اولین پوستر این فیلم رونمایی شد.

۰۵

«فیلشاه» قصه بچه فیلی به نام «شادفیل» است که بسیار دست و پا چلفتی است. در توضیح اولیه این انیمیشن آمده است: “در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .” 

۰۰۹

شایان ذکر است گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار “فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید” پایه گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال ۹۴ را از آن خود سازد.