فردا یکشنبه:

ویژه‌نامه اکران بلیتی فیلم «هنگامه» توزیع می‌شود

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، ویژه‌نامه الکترونیکی اکران فیلم داستانی «هنگامه»، از طریق تارنما

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، ویژه‌نامه الکترونیکی اکران فیلم داستانی «هنگامه»، فردا یکشنبه(۲۵ مهر) از طریق تارنمای ammarfilm.ir توزیع می‌شود.

بنابرین گزارش، این ویژه‌نامه الکترونیکی شامل مطالبی درباره اکران‌های بلیتی فیلم «هنگامه» به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم از جمله اسامی اکران‌کنندگان فیلم و گفت‌وگو با تعدادی از آنها، نظرات کارشناسان و مخاطبان در مورد فیلم، گزارش تصویری اکران‌ در نقاط مختلف کشور و… است.

۳۵

«هر محله سینمای مردمی»، «اکران مردمی و عبور سینما از فرش قرمز»، «خرید بلیط در صورت رضایت از فیلم»، «بهانه‌ای برای حمایت از مدافعان حرم»، «ظرفیت های استان را به کار گرفته بودیم» و «با اکران رایگان مخالفم» از جمله عناوین مهم این ویژه‌نامه الکترونیکی هستند.

اکران‌کنندگان علاوه بر پایگاه اینترنتی جشنواره مردمی عمار به نشانی ammarfilm.ir می‌توانند با مراجعه به کانال تلگرامی فیلم داستانی «هنگامه» نیز به نشانی https://telegram.me/HengameFilm این ویژه‌نامه را دریافت کنند.

گفتنی است فیلم «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس کارگردانی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین لوح افتخار بازیگر نقش اول زن را نیز در کارنامه دارد.

این فیلم در شبکه اکران مردمی جشنواره عمار و در قالب اکران‌های بلیتی، تاکنون ۶۵ میلیون تومان بلیط فروشی داشته است و اکران‌های آن به ویژه در دانشگاه‌های کشور ادامه دارد.

علاقه‌مندان جهت اکران این فیلم می‌توانند عبارت «درخواست اکران هنگامه» را به همراه نام و نام شهرستان محل اکران خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ ارسال کنند.