نقاش سبزواری سال‌های دفاع مقدس، امشب مهمان «گنج» می‌شود

هفتیمن قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج» با حضور «مجتبی مومن»، نقاش سبزواری سال‌های دفاع مقدس و از فعالان مردمی پشتیبا

به گزارش«عمارفست»، هفتیمن قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج» با حضور «مجتبی مومن»، نقاش سبزواری سال‌های دفاع مقدس و از فعالان مردمی پشتیبانی جبهه‌های جنگ تحمیلی، امشب ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود.

در بخش‌های‌ دیگر این برنامه همانند قسمت‌های قبلی، حسین پاینده معروف به ملات از رزمندگان دفاع مقدس، بخش دیگری از خاطرات طنز خود درباره دیدارش با فرمانده لشگر ۱۷ علی‌ابن‌ابی طالب(ع) و معروفیتش در سال‌های جنگ تحمیلی را بیان می‌کند.

همچنین عمار احمدی، از نویسندگان و پژوهشگران عرصه دفاع مقدس، به معرفی یکی از آثار خود درباره  فرهنگ شفاهی مادران شهدا در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌پردازد.

اقبال واحدی، مجری هم به سراغ «رقیه گلین» از بانوانن جهادگر در عرصه پشتیبانی جبهه‌های دفاع مقدس می‌رود و خاطرات او را مرور می‌کند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «گنج»کاری است از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که با اجرای محمدمهدی رحیمی و به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی و کارگردانی مجید رستگار با محوریت بررسی فعالیت‌های مردمی پشت جبهه در زمان جنگ تحمیلی از آغاز هفته دفاع مقدس به مدت هفت روز از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

این برنامه هر روز ساعت ۲۲ از شبکه افق به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن هم روز بعد ساعت ۱۶ است. همچنین از روز شنبه(سوم مهر) هم پخش این برنامه از شبکه سه سیما آغاز شده و هر روز از ساعت ۱۲:۱۵ به روی آنتن می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال تلگرامی برنامه به نشانی https://telegram.me/ganj_iran گزیده و بخش‌های مختلف برنامه را دریافت و نظرات خود را از طریق همین کانال و یا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۴۵۵۰ مطرح کنند.