از شبکه افق؛

راننده کامیون سال‌های دفاع مقدس، مهمان «گنج» می‌شود

چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج» با حضور «یوسف بیرامی»، از فعالان جهاد سازندگی در سال‌های جنگ

به گزارش«عمارفست»، چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «گنج» با حضور «یوسف بیرامی»، از فعالان جهاد سازندگی در سال‌های جنگ تحمیلی و رانندگان مردمی دفاع مقدس، امشب ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود.

بنابرین گزارش، در بخش‌ دیگر این برنامه همانند قسمت‌های قبلی، حسین پاینده معروف به ملات از رزمندگان دفاع مقدس، بخش دیگری از خاطرات طنز خود درباره حضورش در تدارکات جبهه و معروفیت خودش در سال‌های جنگ تحمیلی بیان می‌کند.

همچنین محبوبه معراجی‌پور، از نویسندگان کتاب‌های دفاع مقدس، به معرفی یکی دیگر از آثار خود درباره خاطرات و کارهای پشت جبهه یکی از فعالان مردمی می‌پردازد.

اقبال واحدی، مجری هم به سراغ یکی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و فعالان مردمی پشتیبانی سال‌های جنگ تحمیلی می‌رود و خاطرات آنها را مرور می‌کند.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «گنج»کاری است از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که با اجرای محمدمهدی رحیمی و به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی و کارگردانی مجید رستگار با محوریت بررسی فعالیت‌های مردمی پشت جبهه در زمان جنگ تحمیلی از آغاز هفته دفاع مقدس به مدت هفت روز از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

این برنامه هر روز ساعت ۲۲ از شبکه افق به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن هم روز بعد ساعت ۱۶ است. همچنین از روز شنبه(سوم مهر) هم پخش این برنامه از شبکه سه سیما آغاز شده و هر روز از ساعت ۱۲:۱۵ به روی آنتن می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال تلگرامی برنامه به نشانی https://telegram.me/ganj_iran گزیده و بخش‌های مختلف برنامه را دریافت و نظرات خود را از طریق همین کانال و یا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۴۵۵۰ مطرح کنند.