معرفی دبیر اولین «جشنواره مردمی گرافیک عمار»

بنابر اعلام روابط عمومی جشنواره عمار، سید مسعود شجاعی طباطبایی، به عنوان دبیر اولین «جشنواره مردمی

 به گزارش عمار فست، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی به عنوان دبیر اولین جشنواره مردمی گرافیک عمار معرفی شد.

بنابرین گزارش، شجاعی طباطبایی که به عنوان «چهره بین‌اللملی کاریکاتور انقلاب» هم شناخته می‌شود،در کارنامه کاری خود داوری مسابقات بین المللی مختلفی مانند جشنواره کارتون پکن، گری کارتون(یونان)، پیراسیکابا(برزیل)، سن آنتونیو(کوبا)، آیدین دوغان(ترکیه) و زیتون (قبرس) را بر عهده داشته است.

مدیریت خانه کاریکاتور ایران، سردبیری مجله کیهان کاریکاتور و مجله بین المللی ایران کارتون و… از جمله سوابق کاری شجاعی طباطبایی است.

این کاریکاتوریست شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به دلیل برگزاری مسابقه کاریکاتور هلوکاست به ۲۲ کشور ممنوع الورود شده است.

شجاعی طباطبایی، در حال حاضر نیز مدیریت خانه کاریکاتور انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

به گزارش فارس، نخستین جشنواره گرافیک عمار،در قالب های« پوستر»، «اینفوگرافیک»، «جلد دفاتر تحریر»، «گرافیتی» و «عکس نوشت» برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار خود را در موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، « فتنه ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «اقتصاد مقاومتی»، «جنگ نرم» و موضوعات ویژه «ایران و آمریکا» و «حادثه هفتم تیر» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین به منظور ترغیب هنرمندان برای تولید اثر در مورد سوژه های بومی استان ها، شهرستان ها و روستاها، بخش ویژه «سوژه های بومی» در این فراخوان گنجانده شده است و فعالان حوزه گرافیک می‌توانند آثار خود را درباره سوژه‌های «شهدای انقلاب»، «کمک‌های مردمی پشت جبهه» و «تاریخچه و ابعاد قانون رضاخانی کشف حجاب در شهرها و روستاها» به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.