«کفش»؛ از جشنواره عمار تا جشنواره SPI ایتالیا

فیلم کوتاه «کفش» به کارگردانی حسین دارابی، محصول کمیته امداد امام خمینی و تولید شده در گروه هنری کات به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی SPI ایتالیا راه یافت.

به گزارش «عمار فیلم»، فیلم کوتاه «کفش» یکی از آثار باشگاه فیلم سوره است که به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی در گروه هنری کات تولید شده و هم‌اکنون برای مرحله نهایی جشنواره بین المللی فیلم SPI ایتالیا انتخاب شده است.

این فیلم کوتاه که با موضوع «همدلی و کمک رسانی» ساخته شده، روایتگر پدر جوانی است که برای خرید به فروشگاهی مراجعه می‌کند ولی به دلیل ضعف مالی توانایی برآورده ساختن خواسته فرزند خود که خرید یک جفت کفش است را ندارد تا اینکه در مواجهه با فروشنده اتفاقاتی برای او و فرزندش رقم می‌خورد.

بازیگران این فیلم کوتاه را، رادمهر رزمجو، علی دلپیشه و محسن دهگلی تشکیل می‌دهند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از؛ تهیه‌کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، منشی صحنه : مرضیه طبیجی، مدیر تصویر برداری : احمد گودرزی، مدریر صدابرداری : احمد صابری، گریم : امیر ترابی، طراح صحنه : محدثه پیرهادی، مجری طرح : محمد جواد موحد، مدیر تولید : محمد گودرزی، مدیر تدارکات : فرزین ملیحی، تدوینگر : علی گورانی، صداگذار : مهدی جمشیدیان، محصول کمیته امداد امام خمینی، تولید شده در گروه هنری کات.