احمد نجفی: جشنواره «عمار» هنوز به هدف اصلی خود نرسیده / وزارت ارشاد کم کاری می‌کند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هدف جشنواره عمار، پیدا کردن جایگاه در میان مردم و سایر جشنواره‌های سینمایی کشور است، ولی هنوز به آن نرسیده.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون گفت که جشنواره مردمی فیلم عمار هنوز به هدف اصلی خود نرسیده است؛ هدف مهم این رویداد هنری، پیدا کردن جایگاه در میان مردم و سایر جشنواره‌های سینمایی کشور است.

دوازده سال از آغاز برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار می‌گذرد؛ جشنواره‌ای که جریان سازی فکری در حوزه سینما، اجتماع مردم و تماشاگر را مبنای کار خود قرار داده است.

در این سال‌ها مردمی بودن جشنواره فیلم عمار نه فقط از طریق حضور مردم و فیلمسازی آن‌ها محقق شده، بلکه بسیاری از آثار این رویداد در مساجد، مدارس و … به نمایش در آمده است.

نکته‌ای که احمد نجفی هم به آن تاکید کرد و گفت این است که فیلم‌های عمار برای مردم در مساجد نمایش داده می‌شود، نشان می‌دهد که این آثار توانسته اند جایگاه خود را در میان عامه مردم پیدا کنند؛ اما هنوز هم وزارت ارشاد درباره این رویداد هنری، کم کاری می‌کند.

این بازیگر که از زمان تاسیس این جشنواره همراه سیاستگذاران آن بوده است، می‌گوید تلویزیون باید قدم به میدان بگذارد و آثار جشنواره عمار را در میان برنامه‌های خود بگنجاند؛ آثاری که اکثرشان مدت زمان محدود، اما حرف زیادی برای گفتن دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو