دبیرخانه جشنواره عمار معرفی کرد؛

«سهیل اسعد» دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شد

شوارای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار، در بیانیه‌ای از انتخاب سهیل اسعد به عنوان دبیر سیزدهمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش عمارفیلم، شورای سیاست‌گذاری جشنواره مردمی فیلم عمار، در بیانیه‌ای از انتخاب سهیل اسعد به عنوان دبیر سیزدهمین دوره این جشنواره خبر داد.

تبلیغ آکادمیک اسلامی و سخنرانی های فراوان در دانشگاه ها، حضور در شبکه های تلویزیونی و رادیویی، شرکت فعال در برنامه های گفتگوی ادیان و تقریب مذاهب اسلامی، برقراری ارتباطات دیپلماتیک و همچنین انجام مناظرات علمی از فعالیت های سهیل اسعد در این سال‌ها بوده است.

سهیل اسعد با نام اصلی «ادگاردو روبین» که سابقه داوری بخش مستند ادوار گذشته جشنواره عمار را نیز در کارنامه دارد، فارغ‌التحصیل دکتری رشته تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت، دانش آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعه المصطفی (ص) است و تاکتون در بیش از ۳۰ کشور جهان از جمله آرژانتین، برزیل، کلمبیا، اکوادور، ونزوئلا، شیلی، پرو، بولیوی، کاستاریکا، اسپانیا، انگلیس، اسکاتلند به تبلیغ اسلام پرداخته است.

لازم به ذکر است مرحوم نادر طالب زاده، دبیر ادوار پیشین این جشنواره، اریبهشت ماه سال جاری، بر اثر بیماری درگذشت.

گفتنی است سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی» برگزار می‌شود و فیلمسازان و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به Fanoos.AmmarFilm.ir آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کنند.