بدون فرزندم هرگز

فراخوان‌دهنده : خانم سلامتی مادرِ داریوش ، پسر ایرانی ربوده شده توسط دولت دانمارک

موضوع فراخوان : حقیقت رفتارهای دوگانه غربی‌ها

هدیه: سفر 3 روزه به مشهد مقدس

 

مادرِ داریوش

زمانی که با همسر و فرزند کوچکشان برای اقامت در دانمارک اقدام می‌کردند برایشان قابل باور نبود روزی داریوش سه ساله مبتلا به اوتیسم بی‌هیچ دلیل منطقی به صورت قانونی توسط دولت دانمارک ربوده شود. امروز خانم سلامتی جلوی همه هجمه‌ها و برچسب‌ها ایستاده و برای رهایی پسرش از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند.
سال‌هاست مهاجران به اروپا درسکوت رسانه‌ای و حتی در سکوت ناشی از ترس بی‌آبرویی خودشان با قانون‌های ضدِبشری غرب مواجه‌اند ، قانون‌هایی که شهروندان این کشورها را هم به ستوه آورده. مادرِ داریوش یکی از این هزاران خانواده‌ در معرض این رفتار وحشیانه غربی است. دزدی نوزادان و کودکان البته با لباس قانون مهاجرت و حمایت از حقوق بشر. این دفعه مادرِ داریوش فریاد را بر سکوت ترجیح داد و پویش بزرگی علیه دزدیده شدن کودکانِ بی‌گناه ایرانی ، سوری ، افغان و عراقی و… آغاز کرد.
ایشان در فراخوان «بدون فرزندم هرگز» خانم سلامتی از فیلمسازان درخواست می‌کند مستندی درباره حقیقت رفتارهای غرب و دوگانگی حرف تا عمل دولت های اروپایی و آمریکا در موضوعات اجتماعی و حقوق بشری ساخته شود و از طرف خودشان به سازنده اثر هدیه سفر سه روزه به شهدمقدس اهداء خواهند کرد.