به گزارش «عمار فیلم» به نقل از روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، با پایان تدوین، صداگذاری و جلوه های ویژه مستند «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» این اثر که پژوهشی درباره اقتصاد سیاسی دوران ریاست ترامپ بر آمریکا است، آماده پخش شد و برای نخستین بار از ابعاد گسترده مفهوم جنگ بازاریابی و اثرات متقابل آن در عرصه تعاملات بین المللی پرده بر می دارد.
مهدی جوزایی کارگردان این مستند با اشاره به شکل گیری ایده اصلی «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» اظهار کرد: در این مستند ابتدا به تعریف دقیق مفهوم بازاریابی در عصر حاضر پرداخته و وجه تمایز آن برجسته می شود. به عبارت دیگر اولین نقطه عطف این مستند جایی است که مخاطب با جنس دیگری از بازاریابی آشنا می شود که حالا دیگر فقط شامل داد و ستد کالا و خدمات نیست بلکه بازاریابی عقیده است.
کارگردان مستند «انقلاب ۵۷» ادامه داد: امروزه از تکنیک های بازاریابی سیاسی در سرتاسر جهان برای مقاصد مختلف استفاده می شود.
جوزایی در توضیحات بیشتر از «دوران ترامپیسم، جنگ بازا ریابی» اولین نسخه از این مستند در سال ۹۶ آماده شد اما به دلیل حساسیت هایی که وجود داشت فرآیند بازبینی و تایید فیلم تا سال ۹۷ به درازا کشید و این مساله باعث شد اغلب پیش بینی هایی که در این فیلم صورت گرفته بود قبل از پخش آن، بوقوع بپیوندد از جمله بالا گرفتن جنگ تجاری جمهوری خلق چین و ایالات متحده آمریکا، خروج آمریکا از برجام و حتی برجسته تر شدن مفهوم «جنگ بازاریابی» در ادبیات اقتصادی و سیاسی کشور.
مستند «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» به کارگردانی مهدی جوزایی و تهیه کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است و به زودی از رسانه ملی به نمایش در می آید.