روحانی مستندساز با دو اثر به نهمین جشنواره عمار می‌آید

محمد جواد رئیسی، روحانی مستندساز از حضور دو اثر خودش درباره شرکت‌های دانش بنیان و مستندی کوتاه درباره پدر شهید فرزاد رستمی در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

به گزارش «عمار فیلم»، محمد جواد رئیسی، روحانی و کارگردان عرصه مستند درباره حضورش در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: نخستین مستندی که برای این دوره جشنواره درنظر گرفتم کاری است که مشکلات و مسائل شرکت های دانش بنیان و افراد فعال در حوزه «های تک» و فناوری‌های پیشرفته را بررسی می‌کند.

این مستندساز ادامه داد: این مستند ۴۵ دقیقه ای که نام آن هنوز قطعی نشده در حوزه نقد درون گفتمانی بوده و بخش اعظم پژوهش‌های مربوط به ساخت آن بر اساس تحقیقات میدانی انجام شده است. گفتگوهایی هم با کارشناسان و صاحبنظران به صورت حضوری و از طریق فضای مجازی انجام دادیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: به منظور تکمیل تحقیقات لازم برای ساخت این اثر در نمایشگاه های مختلف حضور پیدا کردیم و ضمن بازدید از شرکت های مختلف، با تولید کنندگان مختلف ملاقات و مصاحبه کردیم تا بتوانیم افرادی را که مدنظر خودمان بود، پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: کار دیگری را به تهیه کنندگی و کارگردانی خودم برای امور ایثارگران جهاد سازندگی با نام اثر ۹ دقیقه‌ای «گلبرا» ساخته‌ام که روایتگر پدر شهید «فرزاد رستمی» است. ما در قالب این مستند با پدر شهید همراه می‌شویم و ضمن حضور در منزل این پدر شهید با حال و هوای زندگی او آشنا می‌شویم. ساخت این کار در حال حاضر به پایان رسیده و هم اکنون آماده نمایش و شرکت در نهمین جشنواره عمار است.

گفتنی است نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار دی ماه ۹۷ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.