اکبر مددی‌مهر عنوان کرد؛

رسانه‌ ملی در برنامه‌هایش از محصولات ایرانی استفاده کند/ مردم شلوارهای ایرانی از من می‌خواستند

اکبر مددی مهر بازیگر سینما و تئاتر گفت: هنرمندان به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی می‌توانند در فیلم‌ها و سریال‌هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود از محصولات ایرانی استفاده کنند.

به گزارش «عمار فیلم»، مدرسه سینمایی عمار در جهت توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای دستورکار قرار دادن و پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی اقدام به ساخت مجموعه تیزرهای فرهنگی با عنوان کلی «اخراجی‌ها» تولید کرده بود که مدتی پیش از شبکه‌‌های تلویزیونی پخش شد.

اکبر مددی مهر بازیگر سینما و تئاتر ضمن اشاره به بازخوردهای کار اخیرش با عنوان «یاشاسین ایران» گفت: حضور من در این تیزر به تماس تلفنی دوستانم برمی‌گردد که خواستار ایفای نقش من در تیزر فرهنگی «یاشاسین ایران» با موضوع حمایت از تولیدات و محصولات ایرانی شدند. البته بعد از اینکه در جریان متن و سوژه این کار قرار گرفتم علاقمند شدم با آقای محمد نیکدل، نویسنده و کارگردان کار همکاری کنم.

این بازیگر ادامه داد: نمایش این تیزر تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما بازخورد بسیار خوبی را در میان مردم و مخاطبان به همراه داشت، زمانی که با من روبرو می شوند از این کار به عنوان اثری خوب و تاثیرگذار یاد می کنند، در این اواخر، هر کسی مرا می‌دید از آن شلوارهای ایرانی که در تیزر به آن پرداختیم، از من می‌خواست.

مددی مهر خاطرنشان کرد: مردم در برخوردهایی که با من دارند تاکید می کنند برای اینکه مردم آگاه شوند و بیشتر از تولیدات داخلی استفاده کنند لازم است تا هرچه بیشتر چنین تیزرهایی تهیه و نمایش داده شوند.

وی اضافه کرد: مخاطبان اصلی این تیزر بیشتر جوانان و نوجوانان هستند، زمانی که برای خرید پوشاک به فروشگاه ها مراجعه می کنند متوجه می‌شوند، خرید جنس ایرانی با صرفه‌تر از تهیه لباس های خارجی است. هرچه مردم، محصولات ایرانی، بیشتر خریداری کنند به صنعت و اقتصاد کشور کمک کرده اند.

بازیگر «یاشاسین ایران» یادآور شد: نکته جالب توجه و مهم درمورد این تیزر فرهنگی، نمایش کارخانه ای خالی بود که بر اساس بازخوردهای صورت گرفته از مردم و مخاطبان، تاثیر فراوانی بر روی آنها گذاشته است.

وی عنوان کرد: بعد از بازی در این تیزر ضمن اینکه تلاش کردم در زندگی خود اجناس ایرانی استفاده کنم، به دوستان و آشنایان نیز سفارش کردم استفاده از اجناس ایرانی را نسبت به کالاهای خارجی در اولویت خود قرار بدهند.

این بازیگر سینما و تئاتر ادامه داد: هنرمندان به منظور حمایت از تولیدات ایرانی ضمن اینکه نباید اقدام به تهیه کالاهای خارجی کنند باید خود نیز از پوشاک و محصولات ایرانی استفاده کنند تا مردم نیز با توجه به آنها، اجناس ایرانی تهیه کرده و از صنایع دستی ساخت داخل استفاده کنند.

مددی مهر خاطرنشان کرد: هنرمندان به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی می‌توانند در فیلم ها و سریال هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود از محصولات ایرانی استفاده کنند.

این بازیگر اضافه کرد: تیزرهایی که از تلویزیون نمایش داده می شود نقش و تاثیر بسیار مهم و غیرقابل انکاری در آموزش و فرهنگ سازی در میان مردم دارد و به آنها آموزش می دهد تا استفاده از اجناس ایرانی را در دستور کار خود قرار بدهند.

مددی مهر در پایان تاکید کرد: فیلم سینمایی «خیابان دیوار» و سریال «دستت رو به من بده» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور از دیگر کارهایی که مشغول انجام آن هستم. این سریال برای ماه مبارک رمضان سال آینده ساخته می شود.