پایان کار اکران های مردمی نهمین جشنواره عمار در یزد

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: توجه ویژه به محتواسازی در فضای مجازی از ضروریات است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در آئین پایانی برنامه اکران مردمی فیلم های جشنواره عمار با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه بر ضرورت توجه به ایجاد محتواهای ارزشی و غنا بخشیدن در تولید محتوا در فضای مجازی تاکید کرد.

پهلوانیان افزود: امروز جوانان بیش از آن که تحت تاثیر مسائل دیگر در فضای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه باشند تحت تاثیر فضای مجازی قرار دارند و به همین خاطر باید برای تولید محتواهای با ارزش در این فضا تلاش کنیم.

مدیرکل صداوسیما به نقش مهم هنرمندان و رسانه ها در تولید محتواهای با ارزش و غنی در فضای مجازی پرداخت و گفت باید بکوشیم تا از عرصه فضای مجازی در عرصه اطلاع رسانی جهانی عقب نمانیم و این موضوع تلاش، تیزبینی و درایت هنرمندان عرصه های مختلف را طلب می کند.

دهقان مسئول ستاد اکران مردمی جشنواره عمار یزد هم در سخنانی، گفت: در این برنامه اکران مردمی که از ۱۲ دی ماه تا ۱۴ دی ماه همزمان با سالگرد حماسه نهم دی ماه در یزد برگزار شد علاوه بر کارگاههای آموزشی، تعدادی از فیلم های سینمای خارج از ایران نیز به تحلیل و نقد گذاشته شد.

دهقان افزود: در این جشنواره چند مستند در زمینه احزاب آمریکا، زندگینامه شهید لاجوردی و قتل های زنجیره ایی به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: تلاش برای بصیرت افزایی مردم با توجه به هجمه فرهنگی غرب از اهداف برپایی این اکران های مردمی است.