راهکار اقتصاد اسلامی مقابل تحریم های جهانی در “عصر” / استاد اقتصاد دانشگاه ترکیه مهمان تلویزیون می شود /  اقتصاد تحریم سوژه “عصر” شد

نادر طالب‌زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی «عصر» میزبان دکتر اشرف محمد دوابه اقتصاددان است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری تسنیم، اشرف محمد دوابه فارغ التحصیل الازهر مصر و استاد اقتصاد دانشگاه ترکیه در برنامه عصر از راهکارهای ایجاد اقتصاد اسلامی برای مقابله با تحریم های جهانی می گوید.

دکتر دوابه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه الازهر مصر است. او علاوه بر تسلط بر مفاهیم شرعی و فقهی، تحصیلات ویژه خود در عرصه اقتصاد را نیز در دانشگاه‌های مصر و ترکیه گذرانده و در حال حاضر، مدیر آکادمی اروپایی تامین مالی و اقتصاد اسلامی در لندن است.

دوابه صاحب ۱۹ کتاب در حوزه بازارهای مالی و اقتصادی اسلامی است.‌ او یکی از نظریه‌پردازان مفهوم «بازارهای منطقه‌ای برای تقابل با غرب» است؛ تا جایی که در واکنش به تحریم‌های اخیر ایالات متحده علیه ترکیه، هم‌پیمانی این کشور با شورهایی مانند ایران، روسیه و چین را تنها راه برون‌رفت آنکارا از مشکلات اقتصادی معرفی کرده و بر ضرورت حذف دلار و شکل‌گیری تعاملات مالی دوجانبه مبتنی بر پول ملی کشورها تأکید می‌کند.

برنامه تلویزیونی عصر با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود.