«زنگ کار» هشتمین جشنواره عمار نواخته شد؛

ارسال اولین بسته فیلم‌های جشنواره عمار برای اکران‌کنندگان/«کار و کارگر» موضوع ویژه عمار برای اکران‌های مردمی

در فاصله کم‌تر از 20 روز مانده به آغاز هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، اولین بسته فیلم‌های اکران مردمی این دوره جشنواره از هفته آینده برای نمایش در شهرها و روستاهای مختلف ارسال می‌شوند.

به گزارش «عمار فیلم»، در فاصله کم‌تر از ۲۰ روز مانده به آغاز هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ارسال اولین بسته فیلم‌های اکران مردمی این دوره جشنواره از هفته آینده آغاز می شود.

بنابر این گزارش، بسته فیلم‌های اکران مردمی هشتمین جشنواره عمار در دو سری آماده ارسال شده که بخش نخست شامل ۲۰ دی‌وی‌دی و در موضوعات مختلف درنظر گرفته شده است.

«زنگ کار»، «سبک زندگی و خانواده»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «مدافعان حرم»، «دهه مظلوم»، «روایت نهضت»، «جنگ جنگ تا پیروزی»، «اقتصاد مقاومتی»، «مدرسه»، «آتش به اختیار»، «نقد درون گفتمانی»، «مرگ بر آمریکا»، «ملت قهرمان»، «فتنه» و «جبهه فرهنگی» عناوین اولین بسته فیلم اکران مردمی جشنواره عمار برای اکران در نقاط مختلف کشور است.

بر اساس این گزارش، با توجه به محوریت مسئله کار و کارگر در هشتمین دوره جشنواره عمار، بسته فیلم «زنگ کار» شامل آثاری درباره کار و تولید و کارگر در این دوره جشنواره به مجموعه آثار اکران مردمی افزوده شده است. همچنین با توجه به درخواست‌ها و اعلام نیاز اکران‌کنندگان، بسته فیلم «سبک زندگی و خانواده» برای اولین بار، جهت نمایش تهیه شده است.

مجموعه فیلم‌های «جبهه فرهنگی» نیز از دیگر بسته فیلم‌های این دوره جشنواره عمار است که با محوریت معرفی چهره‌های جبهه فرهنگی انقلاب، به عناوین آثار اکران مردمی جشنواره اضافه شده است، ضمن اینکه آثار مربوط به تاریخ انقلاب نیز در قالب دو بسته جدید «دهه مظلوم» و «روایت نهضت» جهت نمایش تدارک دیده شدند.

اکران‌های مردمی یکی از ارکان اصلی جشنواره عمار است که با تلاش فعالان فرهنگی و نیروهای خودجوش مردمی در سراسر کشور و در نقاط مختلفی اعم از مسجد، مدرسه، دانشگاه، پارک، حوزه علمیه، زندان، پایگاه بسیج، منازل، سالن‌های نمایش، تالار عروسی، اتوبوس، قطار و با استفاده از امکانات موجود(ویدئو پروژکتور، تلویزیون، کامپیوتر و…) برگزار می شود.

فعالان فرهنگی، نیروهای خودجوش مردمی و اقشار مختلف، می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای AmmarFilm.ir به عنوان اکران‌کننده جشنواره ثبت‌نام کنند. همچنین کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند، می‌توانند با ارسال نام شهر خود به همراه عبارت «ثبت‌نام» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۵۵۰ به جمع اکران کنندگان مردمی هشتمین دوره جشنواره بپیوندند.

گفتنی است تکثیر یا اکران فیلم‌های جشنواره عمار، خارج از چارچوب اکران مردمی مجاز نیست و لازم است اکران کننده پس از هر اکران، بازخورد آن را از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده ارسال کند.