معرفی سایت ها و نرم افزارهای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی/«راه راه» با روح برجام در نمایشگاه

چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از شنبه، 23 بهمن کار خود را در نمایشگاه شهرداری تهران در بوستان گفتگو آغاز کرد.

به گزارش «روابط عمومی جشنواره عمار»، چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، همانند سال های گذشته از سوی سازمان فضای مجازی سراج از شنبه، ۲۳ بهمن ماه کار خود را در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو را آغاز کرده است.

این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دارای شش بخش اینترنت ، نشر دیجیتال و تلفن همراه ، فن آوری های نوین اطلاعات ، بازی و پویانمایی ،بین الملل و کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی است که همانند سال های گذشته مورد استقبال مجموعه های مردمی جبهه انقلاب قرار گرفته است.

در سال جاری و برای نخستین بار، دفترمطالعات جبهه فرهنگی (راه) نیز با دو غرفه و با عناوین «استودیو راه» و غرفه طنز «راه راه» حضوری فعال در این نمایشگاه را تجربه می کند.

قمی، مسئول غرفه «استودیو راه» در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همکاران ما در این غرفه افزون بر معرفی سایت های طراحی شده از سوی «استودیو راه» به تبلیغ محصولات و دستاوردهای دفتر مطالعات جبهه فرهنگی می پردازند و مخاطبان را با جدیدترین برنامه ها و چشم اندازهای این دفتر آشنا می کنند.

وی در ادامه با اشاره به استقبال خوب جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه با توجه به موضوعیت آن، اظهار داشت: معرفی سایت «راه نوا» با عنوان باشگاه ترانه و موسیقی انقلاب، معرفی سایت «عمار فیلم» با هدف آشنایی با جشنواره مردمی فیلم عمار و معرفی سایت «عمارپرتال» با هدف معرفی سامانه اکران های مردمی عمار و همچنین معرفی اپلیکیشن «گنج» برای جمع آوری تاریخ شفاهی و خاطرات انقلاب از مهمترین کارهایی است که در این غرفه انجام می شود.

قمی با اشاره به حضور میهمانانی از دیگر کشورهای جهان در این نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان خارجی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: سایت بین الملل فیلم عمار که مدتی است کار خود را با هدف معرفی جشنواره مردمی فیلم عمار به زبان انگلیسی آغاز کرده است در این غرفه برای مخاطبان معرفی می شود.

غرفه ای متفاوت از جنس طنز

اما غرفه ای دیگر از دفتر مطالعات جبهه فرهنگی «راه» که در این نمایشگاه حضور دارد، غرفه «راه راه» است که سعی دارد مشکلات و معضلات کشور در تمامی جنبه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را از دریچه طنز به نظاره بنشیند.

نوروزی، مسئول غرفه طنز «راه راه» در گفت و گویی این غرفه را یکی از متفاوت ترین غرفه های این نمایشگاه دانست و افزود: در این غرفه افزون بر معرفی و عرضه محصولات باشگاه طنز و کاریکاتور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مخاطبان با فعالیت های این باشگاه در عرصه مجازی نیز آشنا می شوند.

روح برجام در غرفه راه راه

وی یکی از نکات جالب این غرفه را قرار دادن تابلویی با عنوان «روح برجام» عنوان کرد و افزود:  تابلویی در ورودی این غرفه قرار گرفته که مخاطبان می توانند پیام خود را خطاب به روح برجام روی آن بچسبانند.

نوروزی در ادامه گفت: معرفی ماهنامه «راه راه»، معرفی سایت «راه راه طنز» و معرفی کانال تلگرامی «طنزیم» برای مخاطبان از دیگر اقداماتی است که توسط اعضای باشگاه طنز و کاریکاتور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این غرفه انجام می شود.

وی با بیان این که ماندگارترین تصویر سال نیز در این غرفه از میان نظرات مردمی انتخاب می شود، گفت: غرفه باشگاه طنز و کاریکاتور جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محفلی مناسب برای حضور نویسندگان، طنزپردازان و کاریکاتوریست های دغدغه‌مند انقلاب اسلامی است که دغدغه طرح مسائل و مشکلات کشور و نقد مسائل درون گفتمانی دارند.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه تا ۲۹ اسفندماه از ساعت ۱۰ لغایت ۲۰ به محل این نمایشگاه واقع در بوستان گفتگو مراجعه کنند.

لازم به ذکر است غرفه های «دفتر مطالعات جبهه فرهنگی راه» در محل این نمایشگاه واقع در ضلع جنوی سالن تهران میزبان علاقه مندان است.