فراخوان خادمی سینما سنگر جشنواره عمار اعلام شد

فراخوان خادمی سینما سنگر جشنواره عمار همزمان با اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی جنوب اعلام شد.

به گزارش «عمار فیلم»، جشنواره مردمی فیلم عمار در نظر دارد همزمان با اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی جنوب اقدام به برپایی سینما سنگر در یادمان هویزه و اکران فیلم های جشنواره نماید.

بر اساس این گزارش، دوره‌های حضور خادمین در سینماسنگر در سه دوره درنظر گرفته شده که در دوره نخست از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه، دوره دوم از ۲۲ تا ۲۸ اسفندماه و دور سوم از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۶ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ است.

علاقمندان و داوطلبان حضور در دوره های خادمی سینماسنگر باید ضمن ارائه مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی به همراه نام شهر و محل فعالیت خود با شماره تماس، دوره مورد نظر بر حسب اولویت را مشخص کنند و در کنار مدت آشنایی با جشنواره عمار، تاریخ اولین و آخرین اکران خود را هم دقیقا ذکر کنند.

داوطلبان بهتر است تا شرحی از فعالیت‌های فرهنگی در استان و شهر خود را بیان کنند و مهارت فردی (خبرنگاری. عکاسی، فیلم برداری، فتوشاپ و تدوین) را هم در توضیحات خود بیاورند.

گفتنی است، مدت حضور خادمان فقط در یک دوره مشخص شده امکان پذیر بوده و اولویت با متاهلین است. ضمن اینکه برادران و خواهران اکران کننده‌ای که تمایل به حضور در سینما سنگر به صورت خادمی را دارند می‌توانند درخواست خود را در پیام رسان ایتا به شناسه cinema_sangar99 ارسال کنند.