آغاز پویش اکران «مسجد به مسجد» و «مدرسه به مدرسه» ۳ فیلم پرطرفدار

پویش اکران فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، «23 نفر» و انیمیشن «بنیامین» از امروز تا 30 بهمن ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش «عمار فیلم»، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پویش اکران فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، «۲۳ نفر» و انیمیشن «بنیامین» از امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن تا ۳۰ بهمن ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش که «مسجد به مسجد» و «مدرسه به مدرسه» نام دارد می‌توانند تا آخر بهمن ماه در مساجد و مدارس سراسر کشور، این برنامه اکران را داشته باشند.

در قالب این پویش اکران، امکانی فراهم شده است که همه مخاطبان و علاقمندان می‌توانند با هر امکاناتی و بدون محدودیت خاصی و صرفا با یک لپ‌تاپ، در مساجد و مدارس خود به اکران این آثار بپردازند.

هدف از اجرای این طرح فراهم آوردن امکان اکران و تماشای فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، «۲۳ نفر» و انیمیشن «بنیامین» به صورت همزمان در سراسر کشور است.

گفتنی است، مخاطبان و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام اکران و تماشای این فیلم‌ها در سایت «عماریار» به نشانی www.ammaryar.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ تماس حاصل نمایند.