افزایش شرکت کنندگان در پویش مطالبه تولید «گاندو ۲» به چهار هزار نفر

پس از نامه 200 خانواده شهید در حمایت از تولید سری جدید مجموعه تلویزیونی «گاندو» موجی از پیوستن اقشار مختلف مردم به این پویش شکل گرفته است.

به گزارش «عمار فیلمش»، پس از نامه ۲۰۰ خانواده شهید در حمایت از تولید سری جدید مجموعه تلویزیونی «گاندو» موجی از پیوستن اقشار مختلف مردم به این پویش شکل گرفته به صورتی که با گذشت بیش از۱۰ روز از اعلام فراخوان شرکت در پویش تولید «گاندو ۲» تعداد شرکت کنندگان در این پویش به مرز چهار هزار نفر رسیده است.

با توجه به هجمه‌های ناجوانمردانه به عوامل تولید و پخش «سریال گاندو»، فراخوان شرکت در پویش مطالبه تولید «گاندو ۲» اعلام شد که با گذشت ۱۰ روز از اعلام آن تعداد شرکت کنندگان در این فراخوان سراسری به چهار هزار نفر رسیده است.

نکته جالب حضور شرکت کننده‌هایی از سراسر ایران و کشورهای اروپایی و آمریکایی است. در این میان موضوعی که بیش از هرچیزی به چشم می‌خورد تنوع مشاغل شرکت کنندگان شامل کارگر، راننده، دانشجو، طلبه، تاجر، پزشک، مهندس و حتی خانه‌دار است.

عموم مردم و علاقمندان همچنان می‌توانند همراهی خود را با نامه خانواده معظم شهدا درباره ساخت قسمت دوم سریال گاندو را به آدرس https://eitaa.com/gwando2 اعلام و متقاضی تولید سری دوم این سریال شوند.

مخاطبان و علاقمندان برای مشارکت در این پویش فقط کافی است تا نام کامل، نام شهرستان، نام شهر یا روستا و عنوان شغل خود را طبق الگوی زیر در پیام‌رسان‌های «ایتا» یا «بله» به آیدی @eyvan_admin  ارسال کنند.

گفتنی است، درصد قابل توجهی از شرکت کنندگان در پویش از خانواده شهدا هستند و این پویش در ادامه نامه خانواده شهدا در اعلام حمایت از تولید سریال «گاندو» است.