تهیه کننده مستند منتخب جشنواره عمار:

«قلاده های طلا» دست فتنه گران و عناصر ضد انقلاب را رو کرد/ طالبی با جسارت واقعیت های سال ۸۸ را به تصویر کشید

تهیه کننده مستند منتخب جشنواره عمار گفت: فیلم قلاده های طلا دست فتنه گران و عناصر ضد انقلاب را رو کرده است و اکنون که از شبکه ملی پخش شده است درد آنها را بیشتر کرده است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از گلستان ما، در مناسبت های مختلف ملی صدا و سما فیلم هایی را به فراخور آن در شبکه های مختلف پخش می کند اما در در نهم دی ماه امسال فیلم فاخر«قلاده‌های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی با حواشی فراوان از شبکه افق پخش شد.

اما می بینیم این فیلم که همانطور که به واقعیت های آن فتنه ننگین اشاره دارد دستخوش فشارهای فراوانی برای پخش در تلویزیون کشور می شود.

در همین رابطه با تهیه کننده مستند زمستان یورت و منتخب جشنواره عمار که او نیز در گیر سیاسی بازی در جریان اکران مستند خود و ممانعت از پخش آن در استان گلستان شده بود گفتگو کردیم.

علی دهقان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: فیلم قلاده های طلا به لحاظ ساختاری یکی از بهترین آثار سینمایی کشور با موضوع فتنه ۸۸ و اتفاقات پس از آن است که با جسارت توسط آقای طالبی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه می بینیم این فیلم بعد از گذشت هفت سال هنوز هم مورد هجمه قرار می گیرد، افزود: زیرا جریان های معاند نمی خواهند واقعیت های سال ۸۸ روشن شود.فتنه ای که به گفته رهبر حکیم انقلاب تا سال های بعد در مورد آن خواهند نوشت.

تهیه کننده فیلم منتخب جشنواره عمار تصریح کرد: فیلم قلاده های طلا دست فتنه گران و عناصر ضد انقلاب را رو کرده است و اکنون که از شبکه ملی پخش شده است درد آنها را بیشتر کرده است.

دهقان ادامه داد: افرادی که به خیال خامشان دوست داشتند اکنون نظام جمهوری رفته باشد ، ولی کور خواندند و چشمشان از بصیرت رهبر و مردم نظام کور شد.

تهیه کننده مستند زمستان یورت ومنتخب جشنواره عمار خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب همواره در دیدارهایشان با مستند سازان ، بر تولید فیلم های ارزشی تاکید فراوان داشتند و قلاده های طلا نیز یکی از باارزشترین و انقلابی ترین فیلم های سینمای ایران بوده و هست که مقام معظم رهبری نیز بعد از دیدن تکرار آن در شبکه افق پیام تحسین برای کارگردان آن می فرستند.