حجت الاسلام حاجتی:

استقبال مردم اهواز از فیلم «به وقت شام» شوق آور است

امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور پرشور مردم در این اکران و استقبال از فیلم به وقت شام، بسیار شوق آور است.

به گزارش عمار فیلم به نقل از بازتاب، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در مراسم اکران مردمی فیلم «به وقت شام» در این شهر گفت: شهدا، هنرمندان واقعی ما هستند؛ حضور پرشور مردم در این اکران و استقبال از فیلم به وقت شام، بسیار شوق آور است.

وی افزود: یک روزی سال ۸۵ مقام معظم رهبری در جواب فرمایش ابراهیم حاتمی کیا فرمودند که ابراهیم حاتمی کیا شما درجه دارید و آن هم این است که انسان صاحب ذوق و هنرمندی هستید؛ امروز حاتمی کیا ثابت کرد که مدرج است و به درجه سرداری در عرصه رزم و فرهنگ و هنر دینی رسیده است. کاشف حقیقت در واقع راوی فضائل دینی و مذهبی است.

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، امروز کارآمدترین صنعت در عرصه هنر و روایتگری حقیقت، سینما است ولی متأسفانه طی سال های اخیر در اثر بی توجهی و کم توجهی فعالان این عرصه، قشر کثیری از جامعه با سینما قهر کردند که هنرمندی ابراهیم حاتمی کیا باعث شده تا این جمعیت به سینما برگردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به وجود بیش از ۱۲۰ جانباز مدافع حرم در خوزستان خاطرنشان کرد: امروز خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، فرماندهان نظامی و انتظامی، جانبازان مدافع حرم، علما و مسئولان بسیاری در کنار مردم به سینما آمده اند.

وی تصریح کرد: در حال گذر از یک صفحه تاریخ به صفحه تاریخ جدید هستیم؛ امروز با تولید این گونه فیلم ها می توان ادعا داشت که برای آینده و تمدن نوین معنوی اقداماتی صورت گرفته است که مصداق آن ساخت فیلم سینمایی به وقت شام است.