همراه با نمایش آثار جشنواره عمار؛

فیلم حاتمی کیا ماه سینمای ایران در ونزوئلا را افتتاح کرد

جشنواره فیلم ایران در ونزوئلا با پیگیری رایزنی فرهنگی کشورمان و با همکاری جشنواره مردمی فیلم عمار، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شبکه هسپان تی وی درشهر کاراکاس برگزار می شود.

به گزارش «عمار فیلم»، جشنواره فیلم ایران در ونزوئلا با پیگیری رایزنی فرهنگی کشورمان و با همکاری جشنواره مردمی فیلم عمار، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شبکه هسپان تی وی درشهر کاراکاس برگزار می شود.

در این جشنواره فیلم که با عنوان «ماه سینمای ایران» از ۳۱ فروردین(۲۰آوریل) و با نمایش فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ایراهیم حاتمی کیا شروع شده است، ۳۰ اثر از سینمای ایران از جمله ملک سلیمان، فیلم کوتاه علمک، مورچه و سلیمان و تعدادی از آثار جشنواره عمار در در مرکز مطالعات آمریکای لاتین شهر کاراکاس برای علاقمندان به نمایش درمی آیند.

بر اساس این گزارش، این رویداد سینمایی با هدف معرفی سینمای ایران و آشنایی مردم ونزوئلا با فرهنگ و هنر ایرانی از طریق سینما تا ۳۰ اردیبهشت(۲۰ می) در ونزوئلا برگزار می شود.

گفتنی است پیشتر نیز هفته فیلم سینمای ایران با همکاری بخش بین الملل جشنواره عمار، شبکه هیسپان تی وی و چند موسسه ونزوئلایی، در این کشور امریکای لاتین برگزار شده بود.