دبیر پویش «وعده صادق»:

استقبال قابل توجه مردم روستا / اعلام جزئیات پویش «وعده صادق»

پویش «وعده صادق» با هدف گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردم ایران در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی توسط دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در تاریخ 30 فروردین‌ماه 1403 در 4 قالب برگزار گردید و با استقبال قابل توجه مردم مواجه شد.

به گزارش عمار‌فیلم، پویش «وعده صادق» با هدف گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردم ایران در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی توسط دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در تاریخ 30 فروردین‌ماه 1403 در 4 قالب برگزار گردید و با استقبال قابل توجه مردم مواجه شد.

دبیر پویش «وعده صادق» در گفت‌و‌گو با خبرنگار عمارفیلم گفت: پویش‌های جشنواره مردمی فیلم عمار، همواره در پی بازنمایی رویدادها و وقایع پیرامونی توسط مردم بوده‌ و ایجاد نهضت تولید محتوای مردمی به عنوان هدف اصلی این بخش، هر سال با موضوعات مختلفی همراه بوده‌است. پس از فراخوان سوژه‌های مردمی «اولین درآمد پدر»، «شهدای هفتم تیر»، «خاطرات مبارزه با کشف حجاب رضاخانی»، «نهضت روایت زن ایرانی» و پویش سراسری «فلسطینِ‌ما»، پویش سراسری «وعده صادق» در پی تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی توسط ایران و لزوم گردآوری و بازتاب واکنش‌های مردمی برگزار شد.

دبیر این پویش در ادامه گفت: پویش وعده صادق همانند پویش‌های گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار دارای تنوع جغرافیایی و سنی گسترده‌ای است. که نشان از درگیر کردن تمامی اقشار مختلف جامعه را دارد. از میانسالان تا کودکان و از روستاهای سر آقا سید چهارمحال و بختیاری، گوزلدره زنجان، برخوار اصفهان، زاغمرز مازندران، زاوله علیا گهواره و… گرفته تا کلان‌شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و… اثر به دبیرخانه جشنواره فرستاده شد. واکنش‌ها نسبت به عملیات وعده صادق مختص به مردم کشور عزیزمون نبوده و مردم جهان را در بر گرفته است. در ایام برگزاری این پویش تلاش شد تا چند واکنش از کمدین‌های بین‌المللی را در رسانه‌های جشنواره به اشتراک بگذاریم.

با به پایان رسیدن مهلت ارسال آثار پویش وعده صادق در تاریخ 31 اردیبهشت ماه 1403 و پس از بازبینی اولیه صورت گرفته، مجموعا 1000 اثر متناسب با محورهای اعلامی توسط دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، پذیرفته شده‌است. آثار پدیرفته شده در قالب ویدئویی 246 اثر، قالب تصویری و گرافیکی 378 اثر، قالب متنی340 اثر و در قالب صوتی 36 اثر بوده است.

دبیر پویش در پایان اشاره کرد: پس از مشخص شدن و اعلام داوران، داوری آثار صورت‌گرفته و در نهایت از برگزیدگان در تابستان سال جاری تقدیر به عمل خواهد‌آمد.