رونمایی از لوگوی انیمیشن سینمایی «انقراض»/ پروژه تازه گروه «هنرپویا»

همزمان با فروش بیش از 8 میلیارد تومانی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در گیشه سینماهای کشور، گروه «هنرپویا» لوگو فارسی انیمیشن جدید خود با نام «انقراض» را رونمایی کرد.

به گزارش «عمار فیلم»، محمدجواد جنتی، مدیرعامل گروه «هنرپویا» درخصوص محصول جدید این کمپانی اظهار داشت: انیمیشن سینمایی «انقراض» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان به عنوان سومین اثر سینمایی این مجموعه در حال تولید است و هادی اسماعیلی نیز همچون گذشته مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی این پروژه را برعهده دارد.

جنتی افزود: تاکنون بیش از ۳۰ درصد از پروژه «انقراض» که موضوعی محیط زیستی دارد و در فضای ایران امروز روایت می‌شود، پیش رفته و بزودی «هنرپویا» در یک نشست خبری جزئیات جدیدی از این پروژه را به اطلاع رسانه‌ها و مخاطبان خواهد رساند.

کمپانی «هنرپویا» تاکنون با عرضه انیمیشن های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» در ایران و بیش از ۱۰ کشور جهان توانسته است ضمن نمایش توانمندی هنرمندان جوان و خلاق ایرانی، رکوردهای فروش‌ و مخاطب‌ تاریخ سینمای انیمیشن ایران را جابجا کند. «فرزندان خود را آسوده خاطر به سینما بیاورید» شعاری است که این کمپانی تا امروز برای عرضه محصولات خود برگزیده است.