نماینده اکران‌های جشنواره عمار در داراب:

جشنواره عمار در ارتباط با مخاطب به دنبال بازخورد فرهنگی مناسب است

نماینده اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار در داراب گفت: جشنواره عمار در ارتباط با مخاطب به دنبال بازخورد فرهنگی مناسب است.

به گزارش «عمار فیلم» به نقل از خبرگزاری فارس، راضیه معلم اظهار داشت: افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار سرآغاز اکران عمومی فیلم‌های این جشنواره در طول سال است.

وی بابیان اینکه برای اکران فیلم، محدوده خاصی موردنظر نیست، افزود: آثار جشنواره عمار ازلحاظ تعداد و مکان پخش محدودیت خاصی ندارند تا به این وسیله مردم به‌راحتی امکان تماشای فیلم را داشته باشند.

نماینده اکران‌های مردمی جشنواره عمار داراب بیان کرد: فیلم‌های این جشنواره در قالب مستند، داستانی، کوتاه، نماهنگ و پویانمایی و مدت‌زمان آن‌ها از یک دقیقه تا یک ساعت و نیم(زمان رایج فیلم‌های بلند) است.

معلم با اشاره به اماکن پخش فیلم‌های جشنواره عمار خاطرنشان کرد: این فیلم‌ها در اماکن عمومی نظیر مساجد، مدارس و پایگاه‌های مقاومت قابل پخش است و با توجه به نوع فیلم و مدت پخش آن، هماهنگی‌های لازم برای اکران انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره عمار در ارتباط با مخاطب به دنبال بازخورد فرهنگی مناسب است، گفت: تأثیرگذاری و بازخورد آثار جشنواره فیلم عمار بستگی به شیوه پخش، جلسات نقد و بررسی و برنامه‌های فرهنگی دارد که در بطن اجرای جشنواره برگزار می‌کند.